دیدار رئیس رسانه ملی با اعضای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب/ صداوسیما قرارگاه جنگ نرم است

رئیس رسانه ملی با اعضای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۶۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ - 29November 2017
دیدار رئیس رسانه ملی با اعضای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب/ صداوسیما قرارگاه جنگ نرم است
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «عبدالعلی علی‌عسکری» رئیس رسانه ملی روز گذشته با اهالی دفتر مطالعات جبهه انقلاب فرهنگی دیداری داشت و با آنها به بحث و گفت‌وگو نشست.

بنا بر این گزارش، درباره این دیدار، «محمدحسین رنجبران» مدیرکل روابط عمومی صداوسیما نوشته است: دکتر علی عسکری برغم فشار شدید کاری، همواره به نیروهای حزب اللهی و انقلابی و کارهایی که می کنند توجه ویژه دارد، به همین دلیل خیلی از قرارهای خود را جابجا کرد تا پای صحبت بچه‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب بنشیند.

جلسه بسیار خوبی بود و هرگاه این دوستان بخش هایی از کارهای تولیدی شان را پخش می‌کردند می‌شد نشاط فراوان رو در چهره رئیس رسانه ملی دید، دکتر علی عسکری در این نشست صمیمی برحمایت همه جانبه از تولیدات نیروهای انقلاب تاکید کرد و البته راهنمایی‌های خاصی هم برای حرکت رو به رشد آنها بیان داشت.

آقای وحید جلیلی هم که همواره چهره منتقد او در اذهان باقی است و خیلی صریح و بدون ملاحظه جناح های سیاسی نقدهایش را می گوید در این جلسه گزارش کار خیلی خوب و امیدوار کننده ای داد و شاید مهم ترینش این بود: «به این جمع بندی رسیده ایم که باید اثباتی کار کنیم و دراین راه از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.»

وحید جلیلی درادامه گفت:ما صدا و سیما را قرارگاه جنگ نرم می دانیم و با تمام وجود در خدمت رسانه ملی هستیم.

بخش ویژه ای از این دیدار به جشنواره عمار اختصاص داشت و تصمیمات خوبی برای حمایت از این جشنواره گرفته شد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار