مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» اعلام کرد:

کاروان خادمین امام رضا (ع) با خانواده شهید امر به معروف دیدار می کند

جعفر رئیسیان‌زاده مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» گفت:در برگزاری این جشن‌ها تلاش می‌شود علاوه بر شور و نشاط معنوی، ارتقا معرفتی و دلبستگی مردم نسبت به ائمه هدی (ع) به ویژه امام هشتم شیعیان جز برنامه‌های اصلی جشن‌های زیر سایه خورشید باشد.
کد خبر: ۲۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ - 02September 2014

کاروان خادمین امام رضا (ع) با خانواده شهید امر به معروف دیدار می کند

 به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس جعفر رئیسیانزاده مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» گفت: در اولین روز برنامه «زیر سایه خورشید» خادمین کاروان رضوی با حضور در بازار بزرگ تهران و امامزاده زید (ع) در عصر روز 2 شنبه 10 شهریور با اجرای مدیحه سرایی و صلوات خاصه حضرت در کهف الشهدا و شهرداری منطقه 22 حضور داشتند.

وی ادامه داد: همایش میثاق با امام رضا (ع) در شهرداری منطقه 22 و در کهف الشهداء این منطقه با اجرای برنامههایی چون شعر خوانی صابر خراسانی، گروه مارش سپاه، هنرنمایی دستان گویا، مدیحه سرایی و صلوات خاصه حضرت توسط خادمین امام رضا (ع) برگزار شد.

رئیسیانزاده در ادامه تصریح کرد: کاروان خادمان رضوی عصر امروز 3شنبه 11 شهریور ساعت 16 برای ادای احترام به خانواده شهدا به دیدار خانواده شهید امر به معروف علی خلیلی و خانواده میرمحکم مادر 7 شهید دوران دفاع مقدس میروند.

وی با بیان اینکه جشنهای «زیر سایه خورشید» به همت آستان قدس رضوی و بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار میشود افزود: رویکرد اصلی جشنهای «زیر سایه خورشید» ارتقا معرفت دینی در جامعه است، در برگزاری این جشنها تلاش میشود علاوه بر شور و نشاط معنوی، ارتقا معرفتی و دلبستگی مردم نسبت به ائمه هدی (ع) به ویژه امام هشتم شیعیان جز برنامههای اصلی جشنهای زیر سایه خورشید باشد.

رئیسیانزاده در پایان اضافه کرد: خدام حرم امام رضا (ع) پس از دیدار با این دو خانواده شهید در روز چهارشنبه 12 شهریور ماه به دیدار ایتام و سالمندان و عصر همان روز به مسجد حوری در خیابان قیام و باغ موزه قصر خواهند رفت و نیز این برنامه از 10 الی 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و با حضور در بیمارستانها و عیادت جانبازان ومراسم غبار رویی مزار شهدای انقلاب و شهدای گمنام، ادای احترام به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و امامزاده صالح وهمزمان با شب میلاد امام رضا (ع) در برج میلاد و... از دیگر برنامههای خادمان رضوی برشمرد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار