در قالب مستند «خیری» صورت می گیرد:

ناگفته هایی از زندگی رئیسعلی دلواری از زبان همسرش

این فیلم در سال 1352 تهیه شده است، با توجه به این تاریخ نوع این فیلم 16 میلی‌متری است و در حدود 30 دقیقه است و علاوه بر گفتگو با همسر رئیسعلی دلواری یک دقیقه مصاحبه با عروس این شهید نیز در فیلم موجود است.
کد خبر: ۲۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ - 02September 2014

ناگفته هایی از زندگی رئیسعلی دلواری از زبان همسرش

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس این مستند اسناد واقعی و ناگفتههایی از جنگهای شهید رئیسعلی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار در مصاف با متجاوزان انگلیسی ارائه میشود.

خیری، همسر رئیسعلی دلواری در زمان تهیه فیلم مستند در سال 52 حدود 90 سال سن داشت.

این فیلم در سال 1352 تهیه شده است، با توجه به این تاریخ  نوع این فیلم 16 میلیمتری است و در حدود 30 دقیقه است و علاوه بر گفتگو با همسر رئیسعلی دلواری یک دقیقه مصاحبه با عروس این شهید نیز در فیلم موجود است.

نشستها و مصاحبههای متعددی در ارتباط با جنگهای رئیسعلی دلواری از صدا و سیما پخش شده اما تاکنون مصاحبهای از زبان افراد حاضر در دوران جنگ و نزدیکان رئیسعلی دلواری پخش نشده بود و این مستند نقش مهمی در ناگفتههای جنگهای رئیسعلی دلواری دارد.

این مستند که «خیری» نام دارد و توسط مستندسازان صدا و سیمای مرکز بوشهر با بهرهگیری از مصاحبهای که در سال 1352 با مرحوم خیری، آخرین همسر رئیسعلی دلواری انجام شده تولید شده است.

در این مستند برای نخستین بار اسناد واقعی و ناگفتههایی از جنگهای شهید رئیسعلی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار در مصاف با متجاوزان انگلیسی ارائه میشود.

این مستند تماشایی ویژه سالروز شهادت رئیسعلی دلواری سه شنبه 11 شهریور ساعت 20:30 ابه روی آنتن شبکه «شما» میرود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار