مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان نویسی دفاع مقدس تمدید شد

انتشارات علمی و فرهنگی اعلام کرد: به‌دلیل استقبال نویسندگان، مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان‌نویسی دفاع مقدس موسوم به «بوی خاک» تا 15 دی ماه سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۲۶۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 30November 2017
مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان نویسی دفاع مقدس تمدید شد
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، انتشارات علمی و فرهنگی اعلام کرد این جشنواره  به منظور حفظ و انتقال میراث فرهنگی و معنوی حماسه باشکوه اسلامی و میهنی هشت سال دفاع مقدس، در سه بخشِ ادبیات کودک، نوجوان و جوان برگزار می‌شود و ناشر از آثاری که با رویکردی جدید و نگاهی نو به رخدادهای حماسه مقاومت ملت ایران و پیامدهای مرتبط با آن در زندگی امروز ایرانیان می‌پردازند، استقبال می‌کند.
 
شرایط شرکت:

1- محتوای آثار باید یا به طور مستقیم بازگو کننده وقایع و حوادث رخ‌ داده در جبهه باشد و یا به پیامدهای مرتبط با جنگ در زندگی امروز مردم ایران بپردازد.

2- قالب‌های مورد نظر عبارتند از: داستان کوتاه و رمان تصویری برای خردسالان و کودکان، داستان کوتاه و رمان نوجوان، داستان کوتاه و رمان جوان، پی نما (کمیک استریپ).

3- تم‌های منتخب برای خلق آثار: طنز جبهه، ماجراجویی و حادثه‌پردازی، عاطفی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، فانتزی و ترکیبی.

4- آثار ارسالی قبلاً در کتاب، نشریات و سایت‌ها چاپ و درج نشده باشد.

5- پس از ارسال اثر، تا تعیین تکلیف نهایی، نویسنده از ارسال آن به ناشر یا مسابقات داستان‌نویسی دیگر و همچنین انعکاس کتبی و الکترونیکی آن خودداری کند.

6- ارسال آثار به معنی پذیرش شرایط مسابقه است.

7- داستان‌های ارسالی بازگردانده نمی‌شود.

8- آثار با فایل word  ارسال شده و صفحات شماره‌گذاری شود.

9- مشخصات هویتی از قبیل نام، نام خانوادگی، تحصیلات، نشانی کامل پستی، تلفن ثابت و همراه و شرح حال مختصر نویسنده به همراه فایل اصلی (در فایل جداگانه) ارسال شود.  

10- در آیین پایانی مسابقه، به سه نفر اول جوایز نقدی و به آثار برگزیده، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می‌شود و آثار برگزیده با شرایط داخلی انتشارات به چاپ می‌رسد.
 
11- علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی mkd@Elmifarhangi.ir  ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر از شنبه تا چهارشنبه و در ساعات اداری با شماره تلفن های 88797604  و 88797605 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ 115
نظر شما
پربیننده ها