مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

تشکل‌ها در آموزش و پرورش با تفکر بسیجی ارتقاء می‌یابند

مدیر آموزش و پرورش شاهرود در دیدار با فرمانده سپاه شاهرود گفت: حذف غده سرطانی داعش با فرهنگ بسیج انجام شد و تسری فرهنگ بسیجی با تشکیل حلقه‌های صالحین در حوزه‌های فرهنگیان و دانش‌آموزی اهمیت ویژه دارد.
کد خبر: ۲۶۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ - 30November 2017
تشکل‌ها در آموزش و پرورش با تفکر بسیجی ارتقاء می‌یابندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «حمید باباخانی» مدیر آموزش و پرورش شاهرود در دیدر مسئولین آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود به مناسبت هفته بسیج که در دفتر فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حذف غده سرطانی داعش با فرهنگ بسیج و تسری فرهنگ بسیجی با تشکیل حلقه‌های صالحین در حوزه‌های فرهنگیان و دانش آموزی اهمیت ویژه دارد.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های مختلف در آموزش و پرورش افزود: برنامه‌ریزی منسجم و دقیق برای اعزام دانش آموزان به راهیان نور و اردو‌های عملی درس آمادگی دفاعی و وجود تشکل‌های مختلف از جمله انجمن اسلامی، سازمان دانش آموزی، شورای دانش آموزی با تفکر بسیجی و هماهنگی‌های لازم ارتقاء می‌یابد و همه باید در یک مسیر حرکت کنند.

باباخانی خاطر نشان کرد: رصد آسیب‌های جنگ نرم در مدارس و مجموعه آموزش و پرورش با کمک دادستانی و نیروی انتظامی و بسیج، ارتباط دوسویه بین آموزش و پرورش و روحانیون و مشاورین مذهبی در مدارس و تربیت انسان‌های صالح و سالم در قالب سند تحول بنیادین به عنوان چراغ راه ماست.

وی با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش در قبولی دانشگاه‌ها و المپیاد‌ها و جشنواره‌های و مسابقات فرهنگی ورزشی تاکید کرد: ما تمام قد در خدمت بسیجیان عزیز هستیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار