هشتمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس 2/ در گفت و گو با دفاع پرس تشریح شد؛

نحوه دریافت بن خرید کتاب هشتمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس/ ارائه بن‌های 50 و 100 هزار تومانی

مدیر شعبه بانک شهر در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس نحوه دریافت بن تخفیف برای خرید کتاب دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۶۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ - 30November 2017
نحوه دریافت بن خرید کتاب هشتمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس/ ارائه بن های ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومانی«روح الله محکی» مدیر شعبه بانک شهر در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران جهان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به ارائه خدمات بن خرید کتاب در این نمایشگاه اظهار داشت: بن خرید کتاب دفاع مقدس به بسیجیان فعال و عادی، طلبه های حوزه های علمیه و دانشجویان ارائه می شود.

وی گفت: علاقمندان به دریافت بن تخفیف کتاب با ارائه کارت ملی می توانند از بن های 50 و 100 هزار تومانی خرید کتاب دفاع مقدس استفاده کنند. بسیجیان با ارائه کارت عضویت عادی، بن 50 هزار تومانی و بسیجیان فعال می توانند از بن های 100 هزار تومانی خرید کتاب استفاده کنند.

مدیر شعبه بانک شهر در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس افزود: طلبه های حوزه های علمیه که سطح 2 را گذرانده اند در این طرح بن 100 هزار تومانی دریافت می کنند و پایین تر از این سطح نیز می توانند از بن تخفیف 50 هزار تومانی استفاده کنند.

محکی ادامه داد: در این طرح دانشجویان کارشناسی و بالاتر بن 100 هزار تومانی دریافت خواهند کرد و دانشجویان پایین تر از دوره کارشناسی شامل طرح بن تخفیف 50 هزار تومانی خواهند شد.

وی درباره مبلغ پرداختی مراجعه کننده ها برای دریافت این بن ها گفت: برای دریافت بن 50 هزار تومانی، مبلغ 40 هزار تومان دریافت می شود و همچنین برای بن 100 هزار تومانی مبلغ 80 هزار تومان باید از سوی مراجعه کننده پرداخت شود.

مدیر شعبه بانک شهر در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس خاطر نشان کرد: کسانی که از این نمایشگاه بن دریافت کنند و به هر دلیلی نتوانند خریدی انجام دهند تا یک ماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به کتابفروشی های مورد تایید وزارت ارشاد خرید انجام دهند. همچنین اگر صاحب این کارت ها خرید کتاب انجام ندهد بعد از 2 ماه می تواند هر خریدی را با این کارت انجام دهد.

مهمانان خارجی شامل طرح بن تخفیف کتاب دفاع مقدس نمی شوند

محکی درباره امکان استفاده بازدیدکنندگان خارجی از بن های خرید این نمایشگاه نیز گفت: بن خرید کتاب دفاع مقدس فقط به ایرانیان تعلق خواهد گرفت و لازمه دریافت این بن ها ارائه کد ملی است و مهمانان خارجی شامل طرح بن تخفیف کتاب دفاع مقدس نمی شوند.

وی اظهار کرد: بن کارت هایی که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد کارت الکترونیک است. مبلغ 200 میلیون تومان بن کارت در قالب کارت های 50 و 100 هزار تومانی در بین مخاطبین و مراجعه کنندگان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

مدیر شعبه بانک شهر در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بیان کرد: تهیه بن کارت تخفیف نمایشگاه کتاب مشهد تنها در شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه انجام می شود. ما در این نمایشگاه از  ساعت 10 تا 21 به مراجعه کنندگان خدمات ارائه خواهیم داد و فقط یک ساعت بخاطر فریضه نماز، کار را تعطیل خواهیم کرد و روزانه آمادگی توزیع حداقل یک هزار بن کارت تخفیف را در بین مراجعه کنندگان داریم.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار