دیدار اعضای ستاد یادواره «شهدای فتح میمک» با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام

اعضای ستاد مردمی یادواره «شهدای فتح میمک» در آستانه برگزاری این یادواره با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام دیدار کردند.
کد خبر: ۲۶۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 30November 2017
دیدار اعضای ستاد یادواره ایل خزل با مدیرکل ححفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، در آستانه برگزاری یادواره «شهدای فتح میمک» گرامیداشت یاد و خاطره شهدای «ایل خزل» اعضای ستاد مردمی این یادواره با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام دیدار کردند.

سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام در این دیدار اظهار داشت: اساس برگزاری یادواره‌ها، انتقال فرهنگ شهید و شهادت است و همه ما وظیفه داریم تا در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه رشادت شهدای دفاع مقدس به گونه‌ای بود که تداعی‌کننده ایثار و رشادت شهدای کربلا است، افزود: شهدا متعلق به تمامی اقشار جامعه هستند و مختص به قشر خاصی نیست و به همین جهت همه مردم در برپایی این یادواره‌ها به نوعی دخیل هستند.

به گزارش دفاع پرس، عملیات فتح میمک که با محوریت ارتش جمهوری اسلامی و همراهی عشایر «ایل خزل» در ۱۹ دی سال ۵۹ اجرا شد و نخستین عملیات نظامی در تاریخ جنگ هشت ساله تحمیلی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار