بازدید رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز

رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۶۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ - 30November 2017
بازدید رئیس سازمان پیشکسوتان از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سرهنگ «صفرعلی براتلو» رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ براتلو ضمن تبریک پیروزی سپاه اسلام بر داعش اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا از عوامل موفقیت هشت ساله دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف نظام استفاده شود و محصولات و نتایج فرهنگی دفاع مقدس نشر و گسترش پیدا کند.

وی افزود: برای انجام مطلوب فعالیت‌های سازمان پیشکسوتان نیازمند استفاده از ذوق و تجربه خود پیشکسوتان هستیم و قدم اول برای این کار شناسایی این عزیزان در هر استان و برقراری ارتباط مستمر با آن‌هاست.

رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: یکی از ماموریت‌های ما تجلیل و تکریم از پیشکسوتان به جهت فرهنگ‌سازی قدرشناسی و قدردانی از آن‌ها برای نسل جوان است.

در این دیدار سردار اسلامی گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در حوزه پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها