توضیح معراج‌الشهدا در خصوص عکس منتشرشده از لحظات وداع خانواده یکی از شهدای لشکر فاطمیون

با توجه به انتشار گسترده تصویری از وداع یکی از خانواده‌های محترم شهدای لشکر فاطمیون، معراج‌الشهدای تهران توضیحی را در این خصوص منتشر کرد.
کد خبر: ۲۶۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ - 30November 2017
توضیح معراج‌الشهدا در خصوص عکس منتشرشده از لحظات وداع خانواده یکی از شهدای تیپ فاطمیونبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، با توجه به انتشار گسترده تصویری از وداع یکی از خانواده های محترم شهدای لشکر فاطمیون، سرهنگ ابراهیم رنگین مسئول ستاد معراج شهدای تهران توضیحی را منتشر کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است: «تصویر منتشر شده مربوط به وداع خصوصی همسر شهید سید رضا حس»ینی در معراج‌الشهدا است.
 
خانواده های محترم شهدای لشکر فاطمیون و زینبیون بدواً به منظور شناسایی پیکر مطهر شهیدشان به معراج الشهدا مراجعه می کنند که پس از احراز هویت خانواده و شناسایی پیکر شهید، بلافاصله به حسینیه معراج شهدا برای وداع می روند.
 
از آنجایی که خانواده داغدیده شهدا در شرایط روحی مناسبی نیستند، فرآیند فوق در کمترین زمان ممکن انجام می شود و امکان اطلاع رسانی برای حضور عموم مردم عزیز و اهالی محترم رسانه وجود ندارد، لذا مراسم وداع این شهدا در حضور خانواده و خادمین معراج الشهدا برگزار می شود.

در تمامی مراسم وداع شهدا، خادمین معراج، دقایقی را به صورت خصوصی به منظور آخرین وداع برای خانواده محترم شهدا به خصوص همسران آنان مهیا می کنند.
 
لازم به ذکر است تمامی مراسم تشییع و تدفین این شهدا با اطلاع قبلی و با شکوه هر چه تمام در سراسر کشور برگزار می شود.»
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها