هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس 9/

رونمایی از 4 عنوان کتاب با موضوع شهدای خراسان

انتشارات دارخوین در نمایشگاه کتاب مشهد از 4 عنوان کتاب درباره شهدای خراسان رضوی رونمایی می‌کند.
کد خبر: ۲۶۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ - 01December 2017
رونمایی از 4 عنوان کتاب با موضوع شهدای خراسان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، انتشارات دارخوین یکشنبه دوازدهم آذرماه همزمان با سومین روز از هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از 4 عنوان کتاب درباره شهدای استان خراسان رضوی در این نمایشگاه ملی رونمایی می‌کند.

«ناگفته های پشت خاکریز، ترکش‌های وفادار» روایتی از همسر شهید حسین قائنی، «ناگفته‌های پشت خاکریز، تویی که می‌خواهمت» روایتی از همسر شهید سید عباس موسوی قوچانی و «ریسمان دل تا آسمان» مجموعه داستان‌های کوتاه دفاع مقدس سه کتابی است که به قلم مریم عرفانیان نوشته شده و توسط انتشارات دارخوین به چاپ رسیده است.

«قاصدک‌ها از صبح خبر می‌آورند» گوشه‌ای از زندگی شهید مدافع حرم مصطفی بختی به روایت مادر شهید نام چهارمین کتابی است که توسط نشر دارخوین در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مشهد و به قلم مریم جهانگشته به نگارش درآمده است، رونمایی می‌شود.

مراسم رونمایی این آثار ساعت 14 روز یکشنبه دوازدهم آذرماه در سالن سرای اهل قلم هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور خانواده‌های شهدا و نویسندگان آثار برگزار خواهد شد.

هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از نهم تا پانزدهم آذرماه با حضور 70 ناشر دفاع مقدس در محل نمایشگاه‌های دائمی مشهد مقدس از ساعت 10 تا 21 میزبان علاقمندان ادبیات دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار