وصیت‌نامه شهید علیرضا کوهستانی/ حسين زمان را هيچگاه تنها نگذاريد

شهید کوهستانی در وصیت‌‎نامه خود آورده است: وصيت می‌کنم حسين زمان را هيچگاه تنها نگذاريد و هميشه سعی کنيد جزو ياران حسين باشيد و بايد اسلام را ياری کنيد زيرا تکليف است.
کد خبر: ۲۶۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ - 02December 2017
وصیت‌نامه شهید علیرضا کوهستانی/ حسين زمان را هيچگاه تنها نگذاريد

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علیرضا کوهستانی» چهار فروردین 1341 در آزادشهر چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد و سرانجام 22 دی 65 در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت خمپاره به مقام رفیع شهادت .نائل آمد

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحيم

يا ايتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضيه مرضيه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی

با درود سلام به همه شهدای اسلام و به پيامبر اکرم و امامان و درود بر مهدی ناجی عالم بشريت از آن جایی که هدف از خلقت انسان رسيدن به خداست و برای رسيدن به اين راه اين مسير جز صراط مستقيم راه ديگر نيست و در اين صراط مراحل زيادی است تا انسان به کمال برسد اين مراحل بايد طی شود تا انسان به سعادت برسد.

يعنی به خدا که نهايت کامل است و جز او هيچ کاملی نيست و اوست که ما را از خاک آفريد، خودش در قرآن می‌فرمايد آخر اين راه رسيدن به من است ما برای رسيدن به خدا راه شهادت که آخر مراحل است را انتخاب کرده‌ايم و برای نبرد با خصم زبون به جبهه‌ها می‌رويم و اميدوارم که در جبهه با ياری خدا و پشتيبانی مهدی (عج) اسلام را به پيروزی برسانيم تا برای تمامی جهانيان سايه عدل و قسط خود را بگستراند و برای انسان‌ها جامعه نمونه به وجود آورد تا سرمشق تمام جوامع شود.

چون ما می‌خواهيم کار حسينی بکنيم و راه ما را ادامه دهيد، يعنی منتظران شهادت راه ما را ادامه خواهند داد و برای اين که خط ما معلوم باشد.

من وصيت می‌کنم: حسين زمان را هيچگاه تنها نگذاريد و هميشه سعی کنيد جزء ياران حسين باشيد و بايد اسلام را ياری کنيد زيرا تکليف است.

سخنان اين پير بزرگ و اين يار و نائب امام زمان (عج) را نصب العين خود قرار دهيد و در تمامی کارها از اين سخنان به عنوان راه و خط مشی استفاده کنيد زيرا که ولايت فقيه ولايت الله است.

من وصيت می‌کنم که امر به معروف و نهی از منکر را بسيار جدی بگيريد و سعی کنيد که از طريق اسلامی انجام دهيد. اميدوارم که خداوند توفيق شهادت و جهاد در راه خود را به من عطا کند و به شما برادران قدرت شناخت و انجام دستورات قرآن و پيروی از خط ولايت فقيه را بدهد و ما را در اين راه ياری نمايد. والسلام»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار