سردار رادان:

شهید، در زمان حيات منشاء خير و بعد از شهادت منشاء نور است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در مراسم شب هفت شهيد «خيرالله صمدی» گفت: شهيد، در زمان حيات منشاء خير و بعد از شهادت منشاء نور است.
کد خبر: ۲۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 02December 2017
شهيد، در زمان حيات منشاء خير و بعد از شهادت منشاء نور استبه گزارش دفاع پرس از زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدرضا رادان» رئیس مركز مطالعات راهبردی نيروی انتظامی در مراسم شب هفت شهيد «خيرالله صمدی» از شهدای مدافع حرم در  زنجان اظهار داشت: خدا را شاكر هستیم كه توفيق داد در جمع مردم ولايتمدار استان زنجان و در مكان مقدس حسينيه اعظم زنجان حضور داشته باشيم.

وی با اشاره به شهادت سردار صمدی خاطرنشان كرد: شهيد، در زمان حيات منشاء خير و بركت و بعد از شهادت منشاء نور است.

سردار رادان با بيان اينكه امروز ما اسناد، اطلاعات، مدارک و اخبار فراوانی از نيات پليد شجره خبیث داعش داريم، گفت: هدف آنها ضربه به اسلام و انقلاب اسلامی بود و اگر ما در عراق و سوريه با داعش نمی‌جنگيديم امروز مجبور بودیم داخل كشور و در خيابان‌های تهران با آنها مقابله كنيم.

وی در ادامه با اشاره به شهادت صمدی‌ها و مدافعان حرم بيان داشت: امروز بر كسی پوشيده نيست كه انقلاب و شهدای ما راهشان را از مكتب حضرت اباعبدالله‌ الحسين (ع) و با تاسی از نهضت عاشورا گرفته است و ما از فرهنگ عاشورا آموخته‌ايم كه 72 نفر می‌توانند در مقابل 30 هزار نفر قرار گرفته و لرزه بر اندام دشمن بيندازند.

رئیس مركز مطالعات راهبردی نيروی انتظامی با بيان اينكه در فرهنگ عاشورا نگاه، نگاه دينی است نه مادی، گفت: این يعنی ما می‌توانيم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بايستيم.

سردار رادان با تاكيد بر اينكه داعش، اسرائيل را نه‌تنها دشمن بلكه دوست با وفای خود می‌داند، گفت: اسرائيل غير از كمک‌های نظامی و تجهيزاتی، مراكز درمانی خود را نيز در اختيار اين گروه خبیث قرار داده بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار