آخرین فرصت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی

پایان بهمن‌ماه آخرین فرصت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی است.
کد خبر: ۲۶۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ - 02December 2017

آخرین فرصت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست مشترک رؤسای دانشکده‌های علوم قرآنی و مدیران و مسئولان سازمان اوقاف با حضور حجت‌الاسلام محمدی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این سازمان برگزار شد.

حمیدرضا ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این نشست اظهار کرد: با تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری به اقتضای نیاز هر محل، بسیاری از مسائل پشتیبانی دانشکده‌ها حل می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات بین سازمان اوقاف و دانشکده‌های علوم قرآنی کشور گفت: یکی از این مصوبات درباره انجمن یاوران وقف است که فعالیت‌های مقدماتی آن انجام شده و پس از فعالیت‌های تکمیلی ابلاغ می‌شود، همچنین انجمن یاوران وقف پیوند دانشکده‌های علوم قرآنی با مردم است.

رضا امانی معاون پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم هم در بخشی از این نشست گفت: چندین همایش در دانشکده‌های علوم قرآنی کشور برگزار شد که می‌توان به همایش علمی و تخصصی اربعین اشاره کرد که در 14 دانشکده در ایام قبل از اربعین حسینی و بعد از آن برگزار شد.

وی افزود: همایش وقف علم و فناوری با رویکرد وقف علوم و فناوری‌های قرآنی به مناسبت روز وقف علم و فناوری در دهه وقف در هشت دانشکده علوم قرآنی برگزار شد.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه اختتامیه همایش ملی «جهان شمولی آموزه‌های قرآنی و روایی در دنیای معاصر» روز یکشنبه دوازدهم آذرماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این همایش از بین 173 مقاله 77 مقاله پذیرفته شده است.

امانی با بیان اینکه همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی هم همزمان با سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال 97 برگزار خواهد شد، گفت: در دو مرحله تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای این همایش انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تا پایان بهمن‌ماه فرصت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این همایش در سال آتی در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار