«حجت‌الاسلام عبدالملکی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اساس کار دشمنان اسلام تفرقه انداختن میان شیعه و سنی است

دبیر جامعه وعاظ انقلابی گفت: وحدت، قدرت‌مندترین سلاحی است که مسلمانان می‌توانند برای نابودی دشمنان به کار بگیرند. مصداق بارز آن شکست داعش در عراق و سوریه است.
کد خبر: ۲۶۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 02December 2017

وحدتحجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی دبیر جامعه وعاظ انقلابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه بنیانگذار هفته وحدت در کشور، امام خمینی بودند، اظهار داشت: انسجام میان مسلمانان از ضروریات اسلام است؛ چراکه پیروزی‌های مسلمانان در برابر دشمنان از راه همدلی، برادری و همسو بودن در مسیر اهداف اسلامی‌شان میسر است.

وی با اشاره به اینکه وحدت یک راهکار در جهت مقابله با دشمنان و معاندین اسلام است، افزود: وحدت، قدرت‌مندترین سلاحی است که مسلمانان می‌توانند برای نابودی دشمنان به کار گیرند و مصداق بارز آن شکست داعش در عراق و سوریه است.

حجت‌الاسلام عبدالملکی در ادامه تصریح کرد: وحدت به این معنی نیست که از تاریخ اسلام و ولایت انکارناشدنی حضرت علی (ع) چشم پوشی کنیم، بلکه با تمام اختلاف عقیده‌هایی که با برادران اهل تسنن داریم، نگذاریم دشمنان به اصل اسلام ضربه بزنند. در شرایط حساس کنونی که آمریکا به دنبال اسلام‌هراسی در جهان است، حفظ و تحکیم وحدت میان شیعه و سنی مانع از هرگونه تهدید و آسیب احتمالی از سوی فتنه‌گران زمان می‌شود.
 
دبیر جامعه وعاظ انقلابی با بیان اینکه اساس کار دشمنان اسلام تفرقه میان شیعه و سنی است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که کشورهای غربی و در راس آن‌ها انگلیس با خلق فرقه‌های مختلف مذهبی جعلی می‌کوشند تا با ایجاد شبهات دینی میان جوانان کشور، میان شیعه و شیعه نیز تفرقه ایجاد کنند لذا باید نسبت به احکام دین آگاه بود و این آگاهی با مطالعه کتاب و مدارک معتبر اهل تشیع و رجوع به مبلغان دینی میسر می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به افزایش وحدت مسلمانان بعد از پیروزی انقلاب تصریح کرد: با مجاهدت‌های مردم انقلابی کشورمان اعم از شیعه و سنی انقلاب ما به پیروزی رسید. یکی از دستاوردهای انقلاب وحدت میان مسلمانان است و به برکت این انقلاب مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفته‌اند.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار