عبدالملک الحوثی:

رفتارهای کنگره ملی یمن با نیروهای أنصارالله قابل توجیه نیست

رهبر جنبش أنصارالله یمن در سخنانی ضمن انتقاد شدید از رفتارهای کنگره ملی این کشور در قبال نیروهای أنصارالله گفت: چنین رفتارهایی غیرقابل توجیه است.
کد خبر: ۲۶۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ - 02December 2017
رفتارهای کنگره ملی یمن با نیروهای أنصارالله قابل توجیه نیست
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش أنصارالله یمن در سخنانی ضمن انتقاد شدید از رفتارهای کنگره ملی این کشور در قبال نیروهای أنصارالله گفت: چنین رفتارهایی غیرقابل توجیه است.

حوثی گفت: شهروندان و عشایر نباید به دعوت‌های فتنه انگیز پاسخ مثبت دهند و بر مبارزه با متجاوزان سعودی متمرکز شوند.

وی گفت: ما با موجی از حملات افراد  وابسته به حزب کنگره مردمی غافلگیر شدیم.

رهبر جنبش انصارالله یمن از ادامه مسیر فتنه انگیز هشدار داد و از دولت خواست مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیرد.

حوثی گفت: منافع واقعی کشور امروز، خودداری از فتنه انگیزی است.

وی تصریح کرد: من از رئیس کنفرانس (علی عبدالله صالح ) می‌خواهم برای متوقف کردن این روند همکاری سازنده‌ای داشته باشد و از همه می‌خواهم برای حفظ ثبات و امنیت کشور، همکاری کنند.

حوثی افزود: اختلافات با مذاکره  حل و فصل می‌شود و متجاوزان و دشمنان بیشترین سود را از فتنه می‌برند.

دولت با همکاری شیوخ قبائل و شهروندان برای جلوگیری از فتنه انگیزی و حفظ امنیت، مسئول حمایت از شهروندان است.

وی افزود: از اندیشمندان، حکما و ریش سفیدان یمن می‌خواهم برای پایان دادن به  فتنه شبه نظامیان، میانجی‌گری کنند و از شیخصت‌ها و همه مردم  می‌خواهم امنیت صنعا پایتخت یمن را حفظ کنند، ما بیشتر از همه مایل به ادامه امنیت در کشور هستیم.

عبدالملک الحوثی در ادامه سخنان خود گفت: رفتارهای کنگره ملی در قبال انصارالله کاملا مشکوک است. این کنگره باید از این رفتارهای غیرمسئولانه دست بکشد.

حوثی ادامه داد: امروز لازم است تا همگان مسئولیت پذیر بوده و برای مقابله با متجاوزان سعودی دست همکاری به دستگاه‌های امنیتی یمن بدهند.

وی افزود: هر اختلافی میان انصارالله و کنگره ملی قابل حل است. باید با شبه نظامیان فتنه‌گر مقابله کرد. ما اگر خطایی کرده باشیم مسئولیت آن را می‌پذیریم، انتظار داریم که کنگره ملی هم همینگونه رفتار کند.

رهبر جنبش أنصارالله ادامه داد: امروز تمامی مقرهای حزب کنگره ملی دارای امنیت است. همچنین منازل رهبران این حزب از امنیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار