رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

اوضاع صنعا عادی است/ یمنی‌ها به سوی فتنه نروند

صالح صماد ضمن عادی توصیف کردن اوضاع صنعا از برخورد جدی نیروهای امنیتی با هر اقدام بی‌ثبات کننده خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 02December 2017
اوضاع صنعا عادی است/ یمنی‌ها به سوی فتنه نروند
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، صالح صماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: اوضاع در صنعا عادی است.

وی افزود: با جدیت با کسانی که به دنبال بی‌ثباتی در صنعا باشند برخورد خواهد شد و در عین حال به تلاش‌های میانجی‌گری فرصت داده می‌شود. تلاش‌های حکما و عقلا و بزرگان برای کنترل اوضاع در صنعا را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

صماد بیان کرد: از همه گروه‌های سیاسی و مردم یمن می‌خواهیم که صبر پیشه کنند و به سوی فتنه نروند. از حکما و عقلا نیز می‌خواهیم به مسئولیت و نقش خود عمل کنند. خواستار مقابله با تفرقه هستیم و بر همکاری با طرف‌های رسمی برای حفظ امنیت و ثبات و به شکست کشاندن طرح‌های دشمن تاکید داریم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: از همه شهروندان و قبایل می‌خواهیم که به مقابله با دشمن و به شکست کشاندن طرح‌های آن بپردازند. خواستار روی آوردن به تعقل و منطقه و سوق داده نشدن به سوی فتنه‌ای که به نفع دشمن است و همکاری با کمیته‌های میانجی‌گری هستیم.

وی افزود: مقر سفارتخانه و هیئتهای دیپلماتیک در صنعا امن است و نگرانی از این بابت وجود ندارد. از ارتش و نیروهای امنیتی می‌خواهیم که برای تثبیت امنیت در آمادگی کامل باشند و اجازه اقدامات مخل حاکمیت کشور را ندهند.

صماد از دعوت عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن مبنی بر ضرورت توجه به حکمت تمجید کرد.

وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی به تلاش‌های خود برای برقرای امنیت و ثبات ادامه می‌دهند با هر اقدام بی‌ثبات کننده‌ای به طور جدی برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار