در پی امدادرسانی به زلزله‌زدگان صورت گرفت؛

تشکر فرمانده کل ارتش از پیام امام جمعه اهل سنت و استاندار کرمانشاه

در پی انتشار پیام‌های تشکر امام جمعه اهل سنت و استاندار کرمانشاه از خدمت‌رسانی ارتش به زلزله‌زدگان این استان، فرمانده کل ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای از ارسال پیام‌های محبت‌آمیز آنان تشکر کرد. به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: ۲۶۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ - 02December 2017
تشکر فرمانده کل ارتش از پیام امام جمعه اهل سنت واستاندار کرمانشاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در پاسخ به پیام تشکر امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نوشت:

«بسمه تعالی

نگاه مهربان و پدرانه حضرتعالی مرهمی بر دل مصیبت دیدگان و خداقوتی برای امدادگران در این حادثه غمبار بوده و هست.

ارتش آنچه انجام می‌دهد بر اساس عقیده خادمی ملت است. بویژه آنکه فرماندهی معظم کل قوا برای کمک و امداد فوری به خواهران و برادران عزیزی که در سالهای دفاع مقدس و پس از آن میزبانی را در حق ما تمام کرده اند، فرمان خاصی ابلاغ فرمودند.

فرصت این خدمت، توفیقی بود از جانب خداوند بزرگ که به سربازان این کشور بزرگ عطا فرمود و همه ما بر این توفیق همراهی و همدلی شکرگزاریم و در صورت نیاز همچنان در خدمت مردم صبور و بزرگ استان کرمانشاه خواهیم بود.

از پیام محبت آمیز جنابعالی تشکر و قدردانی می کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایران سربلند اسلامی بویژه کرمانشاه قهرمان، آبادانی بیشتر آرزو می کنم.

ملتمس دعا

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی»

همچنین سرلشکر موسوی در پاسخ به پیام تشکر استاندار کرمانشاه نوشت:

«بسمه تعالی

از محبت و بزرگواری حضرتعالی تشکر می کنم. ارتش خود را خادم ملت می داند و هرچه انجام می دهد بر اساس این عقیده است. در این حادثه غمبار، دو علت انگیزه ما را مضاعف کرد یکی فرمان فرماندهی معظم کل قوا و دیگر محبت های پهلوان مردان و زنان کرمانشاه در سال های دفاع مقدس و پس از آن به ارتش که هرگز از خاطر ما نمی رود.

همانطور که قبلا هم عرض کرده ام ما تا آخر در کنار این مردم عزیز هستیم و هرکجا که نیاز باشد حاضر خواهیم بود.

از آن جهت که از اولین ساعات حادثه شاهد تلاش های حضرتعالی بوده ام برخود لازم می دانم از این بابت هم تشکر نمایم.

به امید سربلندی و آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی بویژه کرمانشاه عزیز

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی»

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها