برگزاری شانزدهمین کنگره آسمانی عروج در یزد

یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجوی یزد با عنوان «شانزدهمین کنگره آسمانی عروج» در دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ - 03December 2017
برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجوی استان یزدبه گزارش دفاع پرس از یزد، یادواره شهدای مدافع حرم و دانشجوی یزد همراه با برنامه‌های جانبی فرهنگی با عنوان «شانزدهمین کنگره آسمانی عروج» به همت حوزه بسیج دانشجویی امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد.
 
این یادواره روزهای یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 آذرماه از ساعت 19:30 در دانشگاه آزاد اسلامی و در جوار معراج شهدای گمنام منعقد می‌شود.
 
این مراسم با سخنرانی «غلامحسین دشتی» مسئول شورای راهبردی سپاه الغدیر در شب اول و سخنرانی «علی اکرمی» در شب دوم برگزار خواهد شد.
 
اجرای تئاتر برجک شماره37، مداحی محسن محمدی‌پناه و اجرای آهنگ ارزشی توسط هنرمند بسیجی سید محمدصادق آتشی از دیگر برنامه‌های این یادواره است.
 
خانواده شهید مدافع حرم مصطفی شیخ‌الاسلامی از دانشجویان رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌های معزز شهدای منا و لشکر فاطمیون استان یزد نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.
 
برگزاری جشنواره ادبی هنری عروج  با محوریت کتاب «عمار حلب» که پیرامون زندگی‌نامه و خاطرات شهید مدافع حرم محمدحسین محدخانی نوشته‌ شده نیز از برنامه‌های جانبی این کنگره است.
 
این جشنواره در سطح دانشگاه‌های آزاد استان برگزار می‌شود و دانشجویان فرصت دارند تا 25 آذرماه آثار خود را در بخش‌های شعر، عکس، دل نوشته، نماهنگ، نقاشی، پوستر و پادکست ارسال کنند.
 
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تلگرامی این جشنواره به نشانی @orooj_info مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار