وصیت‌نامه شهید اصغر آهنی/ شهيد برای خود رهرو می‌خواهد نه عزادار

شهید آهنی در وصیت‌نامه خود آورده است: از خانواده‌ام می‌خواهم كه در مرگ من صبر كنند كه ان‌شاءالله اجرشان با خداست و در مرگ من گريه و زاری ننمايند كه شهيد برای خود رهرو می‌خواهد نه عزادار، تا اسلحه بر جای مانده او را بر دوش گرفته و راه او را ادامه دهد.
کد خبر: ۲۶۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ - 03December 2017
وصیت‌نامه شهید اصغر آهنی/ شهيد برای خود رهرو می‌خواهد نه عزادار

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «اصغر آهنی» سال 1344 در میانه چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام هفت اسفند 1362 طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحيم

ان الله يحب الذين يقاتلون فی سبيله صفا كانهم بنيان مرصوص

حمد و سپاس بر خداوندی كه ما را به راه راست هدايت فرمود و اين توفيق را به ما داد كه در جبهه‌های نبرد حق عليه باطل حاضر شده و بر عليه دشمنان دين او جنگ كنيم مدت‌ها بود كه در فكر بودم تا وصيت‌نامه‌ای بنويسم ولی نميدانم كه چه بنويسم چرا كه ملت ما خود راه خوبی را يافته‌اند و ان‌شاءالله تا پيروزی نهایی به راه خويش ادامه خواهند داد.

فقط به عنوان تذكر خواستم بگويم كه امام امت اين پير جماران را درک كنند از فرمايشات ايشان پيروی كنند چنان كه تا به حال كرده‌اند و برای طول عمر ايشان دعا نمايند تا ان‌شاءالله اين امانت الهی را به مولای خود حضرت امام مهدی (عج) تحويل دهند.

از خانواده‌ام می‌خواهم كه در مرگ من صبر كنند كه ان‌شاءالله اجرشان با خدا است و در مرگ من گريه و زاری ننمايند كه شهيد برای خود رهرو می‌خواهد نه عزادار، تا اسلحه بر جای مانده او را بر دوش گرفته و راه او را ادامه دهد.

از دوستانم می‌خواهم كه بعد از مرگ من در دعاهای خير خويش ما را هم فراموش ننمايند و اگر ان‌شاءالله روزی راه كربلا و تربت پاک سرور شهيدان حضرت امام حسين (ع) باز شد از طرف من هم سلامی به آن حضرت بكنند و قبر مقدس و پاک او را در آغوش گيرند.

از همه كسانی كه با ‌آن‌ها برخورد داشته‌ام می‌خواهم كه مرا حلال نمايند و از بدی‌های ما بگذرند.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اصغر آهنی 62/10/5

اما وصيتم به خانواده‌ام اين است كه همواره سعی كنند پشتيبان انقلاب و امام باشيد و دوست ندارم كه در مرگ من زياد ناله و زاری باشد.

از بابت نماز و روزه خيلی با كمبود روبه‌رو هستم احتياطا 36 روز روزه قضا و يک سال نماز قضا برايم بخوانيد و از خدا برايم طلب بخشش و حلاليت بنمایيد و نيز از بابت نذر 2000 ريال به صندوق حضرت معصومه (ع) بريزيد از همان پول خودم و 2 ركعت نماز بخوانيد.

در ضمن متذكر می‌شوم كه نماز مرا حجت الاسلام حاج آقا عبدالهی اقامه فرمايند.

والسلام عليكم و رحمة الله

1362/10/5»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار