مقدم‌فر در همایش طلوع حقیقت؛

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب تهاجم به اسلام‌هراسی غربی بود

رئیس ستاد تبلیغ و ترویج نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، گفت: در بطن این نامه‌ها، به تلاش‌های اسلام‌ستیزانه در غرب به بهانه تروریسم داعشی، تهاجم شده است.
کد خبر: ۲۶۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ - 03December 2017
نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب تهاجم به اسلام‌هراسی غربی بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حمیدرضا مقدم‌فر رییس ستاد تبلیغ و ترویج نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، صبح امروز در همایش طلوع حقیقت اظهار داشت: صدور نامه‌های رهبر انقلاب اتفاقی خاص و نقطه عطفی در نوع خود بود؛ این نامه‌ها معمولی نبودند. معمولا بزرگان مسائل مهم را در غالب نامه می‌نویسند که از آن به‌عنوان «دیپلماسی نامه» یاد می‌شود.

وی افزود: جنس نامه‌های رهبری به گونه‌ای است که باید روی آن تامل کرد و حتما ترویج شود. در مدتی که در ستاد ترویج این نامه حضور داشتیم، با جبهه رسانه‌ای مواجه بودیم که در غرب تلاش می‌شد این نامه‌ها با استهزا و بایکوت به دست جوانان غربی نرسد یا اگر رسید اثر آن کم شود.

رییس ستاد ترویج نامه‌های رهبری به جوانان غربی، گفت: در بطن این نامه‌ها، به تلاش‌های اسلام‌ستیزانه در غرب به بهانه تروریسم داعشی، نوعی تهاجم وجود دارد. این نامه‌ها تهاجم به سیاست اسلام‌هراسی در غرب است. این نامه، دعوت به صلح، امنیت و آرامش در سایه تعامل شرافتمندانه میان مسلمانان و غرب است. این نامه می‌تواند زمینه‌ای برای تحول باشد.

مقدم‌فر تصریح کرد: نظام سلطه تلاش می‌کند که چالش‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در غرب را بپوشاند و از همه این‌ها مهم‌تر، چالش هویتی است که با آن روبه‌رو هستند. امروز اندیشمندان غربی سوالاتی دارند که در پی پاسخ به آن هستند.

وی تاکید کرد: امروز دیگر خبری از سوسیالیسم و مارکسیسم نیست و لیبرالیسم هم به بن بست خورده است. وقتی خدمت سیدحسن نصرالله رسیدیم، دیدیم که دبیرکل حزب الله لبنان گفت صدور نامه‌های رهبری به جوانان غربی، بسیار به هنگام بود و راهی که به روی غرب گشودند، به موقع بود.

رییس ستاد ترویج نامه‌های رهبری به جوانان غربی، ادامه داد: این نامه، صحنه امتحان برای همه نخبگان ماست. امروز با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو هستیم. جمعیت زیادی در مغرب زمین منتظر تلاش ما هستند و باید تلاش کنیم که حقیقت را نشان دهیم. امروز این بیداری در مغرب زمین حاصل شده.

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: نخبگان و اندیشمندان باید تلاش کنند. نباید قصور تاریخی را که درباره نامه امام به «گورباچف» مرتکب شدیم، این بار درباره نامه رهبر انقلاب تکرار کنیم. نامه‌ای که امام به «گورباچف» نوشتند، نامه دعوت بود اما کار اساسی پیرامون آن انجام نشد. وقتی شوروی فروپاشید، ما باید اسلام که حقیقت راستین است را ترویج می کردیم اما نکردیم؛ خدا از سر تقصیرات ما بگذرد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار