مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ دفاع مقدس الگوی دیگر کشورها شده است

سردار «محمد علی‌پور» گفت: تنها تجربه و فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس است که باعث نابودی داعش و دیگر دشمنان دنیای اسلام در منطقه شد و ما نیز به وضوح می‌بینیم که امروز فرهنگ و شیوه‌های مبارزه ما در جنگ هشت ساله، به عنوان یک الگو برای بسیاری از کشورها قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۶۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 03December 2017
برگزاری شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خرمشهر، صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور فرماندار، مسئولین ادارات شهرستان و سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد.

سردار علی‌پور در ابتدای این نشست، با اشاره به ضرورت حفظ و انتشار فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: این ضرورت بیش از پیش محرز شده است، چرا که همه دنیا شاهد هستند که تنها تجربه و فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس است که باعث نابودی داعش و دیگر دشمنان دنیای اسلام در منطقه شد و ما نیز به وضوح می‌بینیم که امروز فرهنگ و شیوه‌های مبارزه ما در جنگ هشت ساله، به عنوان یک الگو برای بسیاری از کشورها قرار گرفته است.

در ادامه این نشست، سرهنگ پاسدار «‌ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر نیز گزارشی از فعالیت‌های این مرکز را ارائه و برنامه‌های مدنظر پیش‌رو را تشریح کرد و نیز خواستار همکاری همه دستگاه‌ها با مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر شد.

در پایان این نشست، مسئولین حاضر در جلسه، به بیان ضرورت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر ایران اسلامی بالاخص شهدای خرمشهر قهرمان پرداختند.

همچنین در این نشست، بر ضرورت تلاش کلیه ادارات در تدوین و گردآوری تاریخ شفاهی رزمندگان در دفاع مقدس تأکید شد و برخی از ادارات نیز به بیان گزارشی از فعالیت‌های خود در حوزه دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار