یادداشت/ حمید جهانگیر فیض‌آبادی

ارزشی که برای گل‏‌سوژه ناب دفاع مقدس وجود ندارد

هادی حاجتمند دقیقاً سوژه‌‏ای را هدف‏‌گذاری کرده که سرشار از حماسه و مظلومیت و غربت و عطش و خستگی کُشنده غواصانی است که بعد از ماه‌‏ها آموزش سخت غواصی در «اروند» و «کارون» و «بهمنشیر»، می‌خواستند عملیات سرنوشت را رقم بزنند و تکلیف جنگ را یک‌سره کنند.
کد خبر: ۲۶۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰ - 11December 2017

ارزشی که برا گل‏‌سوژه ناب دفاع مقدس وجود نداردگروه استان‌های دفاع پرس - حمید جهانگیر فیض‌آبادی؛ اصلاً «هادی حاجتمند» چرا سر بی‌دردش را دستمال بسته و وارد محیط پرتنش و بی‌‏رحمی شده که ارزشی برای ارزش‌‏ها وجود ندارد؟! خصوصاً اگر سوژه موردنظر، مرتبط با حماسه عظیم دفاع مقدس، شهید، ایثار، حجاب، تقوا، ایمان، اسلام، قرآن و خدا و پیغمبر باشد.

گل‏‌سوژه ناب دفاع مقدس ما غواصی است. آب و فرات و اروند و تونل و فین و اشنوگل و . هادی حاجتمند دقیقاً سوژه‌‏ای را هدف‏‌گذاری کرده که سرشار از حماسه و مظلومیت و غربت و عطش و خستگی کُشنده غواصانی است که بعد از ماه‌‏ها آموزش سخت غواصی در «اروند» و «کارون» و «بهمنشیر»، می‏‌خواستند عملیات سرنوشت را رقم بزنند و تکلیف جنگ را یک‌سره کنند.

اما با همه خستگی بی‌‏امان آموزش، بی‌خوابی، شنا، غواصی و بدنسوزی، گرفتار موج‌‏های سهمگین و خروشان و آتش وحشیانه ضدهوایی‏‌های دو زمانه دشمن در میانه اروند شدند و آن‏هایی که ماندند، با دستان بسته زیر انبوهی از خاک‌‏های سرد و ظلمانی، زنده به گور شدند تا تاریخ، حماسه بزرگ صاحبان «اشنوگل» را دردمندانه و منصفانه به قضاوت بنشیند.

هادی جان! استقامت ارزشمند تو در این فضای رقابتی مسموم بسیار ستودنی ا‏‌ست. اگر بی‌‏مهری می‌‏بینی، شک نکن که راه و کارت خالصانه، درست و حساب شده و مورد عنایت خدا و شهدا است. اصلاً رمز و راز کار برای خدا و شهدا و دفاع مقدس، همین خون دل خوردن‏‌ها و بی‏‌مهری‏‌ها و انتقادها و بی‏‌محلی‌‏ها است. عَلَمی که بر دوش گرفته‏‌ای را زمین نگذار، هنرمند ارزشی شهر امام مهربانی‏‌ها، روی حمایت ما حساب کن.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار