حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در همایش طلوع حقیقت:

هدف نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی مبارزه با اسلام هراسی غربی‌هاست

رییس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه هدف نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی مبارزه با اسلام هراسی غربی‌هاست، گفت: یکی از جنایت‌های مسلم غربی‌ها این است که جوانان مسلمان را از خانواده هایشان جدا کنند.
کد خبر: ۲۶۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 03December 2017
هدف نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی مبارزه با اسلام هراسی غربی‌هاست

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در همایش طلوع حقیقت با اشاره به اینکه نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی در اوج حملات تروریستی به کشورهای غرب صادر شد، اظهار داشت: ایشان نامه خود خطاب به جوانان غربی را با همان مساله تروریستی شروع کردند و به علت این حادثه و حوادث مشابه آن اشاره کردند و توضیح دادند که چرا چنین است  و انگیزه این گروه از این حملات چیست و نامه خود را با این مضمون پایان دادند که مساله شناخت اسلام منوط به شناخت قرآن مجید و وجود پیامبر مکرم اسلام است.

وی ادامه داد: ایشان در نامه خود به جوانان تاکید کردند که دولت‌های شما، شما را استثمار کردند و تلاش می‌کنند که حقایق جهان را از شما پنهان کنند و اشاره داشتند که حوادث تاریخی یکی، 2 قرن اخیر و جنایات بی‌شمار دولت‌هایشان چه از زمان جنگ جهانی اول و دوم و داستان فلسطین و تجاوز به کشورهای دیگر نتیجه همین استثمار است.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه همان‌هایی که ادعای اسلام هراسی دارند، تلاش می‌کنند که افکار باطل به جوانان‌شان تزریق کنند، گفت: نامه رهبری در مقابل همین تزریق افکار غلط است و مقام معظم رهبری تاکید دارند که همه برای شناخت اسلام به کتاب آسمانی این دین مراجعه کنند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: جنگ‌های دنیای امروز نتایج همان تفاسیر قرآن است که فرموده عدالت آن است که در جای خود قرار گیرد، ظلم آن است که در جایی غیر خودش قرار گیرد. بنای اصلی بر آن است که جهان براساس عدالت شکل گیرد که خیلی‌ها از این کلمه سوءاستفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: اساس کار غربی‌ها استثمار است و اتفاقاتی که می‌بینیم نتیجه همین استثمارهایی است که اتفاقا تکنولوژی را در اختیار گرفته و کشورهای کوچک را می‌بلعد. فرهنگ‌های غلط خودشان را به کشورهای دیگر حاکم می کنند و تلاش دارند فرهنگ‌های غنی سایر کشورها را به نابودی بکشاند.

گلپایگانی گفت: نتیجه تزریق افکار دولت‌هایی که تلاش می‌کنند اسلام هراسی را ترویج دهند، اتفاقات فجیعی مانند همجنس‌گرایی و ازدواج سفید است.

وی ادامه داد: رهبری ایران در نامه‌هایی به این مورد تاکید دارند که همه جوانان به تعالیم عالیه برگردند و به تعالیم ساخته و پرداخته شده‌ی دولت‌هایشان برای دور نگه داشتن از حقایق توجه نکنند.

محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه داعش و فرقه‌های دیگری مانند جبهه النصره و غیره ساخته دست غربی‌هاست، گفت: همه این را می‌دانند که تشکیل این گروه‌‎ها نتیجه بغض آن‌ها نسبت به اسلام است. حتی خود آن‌ها نیز در مبارزات انتخاباتی‌شان به این اتفاق اعتراف کردند که گروهی را با نام اسلام در عراق و سوریه به راه انداختند تا جنایت کنند و آن را ابزاری برای نشان دادن چهره‌ای دیگر از اسلام و با هدف اسلام هراسی به مردم معرفی کنند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه حقیقت اسلام چهره‌ای رحمانی است، گفت: اگر جوانان غربی به این حقایق پی ببرند که اسلام واقعی همان است که قرآن گفته قطعا نتایجی که حاصل می‌شود مثبت است، رهبر ایران همچنان تاکید دارند که اسلام را باید از منبع اصلی آن پیگیری کرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر شرایط مسلمانان نامناسب است و مزدوران با کمک به حکومت‌های بدوی که با عنوان شاهزاده می‌خواهند حکومت کنند و به خودشان هم رحم نمی‌کنند تلاش می‌کنند وضعیت مسلمانان را به بدترین شکل ممکن رقم بزنند و ما را متهم می‌کنند.

گلپایگانی در پایان با بیان اینکه انسان‌های مبارزی مانند شهید باقرالنمر و هزاران شهید دیگر مانند ایشان با بی‌گناهی کشته شده‌اند، گفت: یکی از جنایت‌های مسلم غربی‌ها این است که جوانان مسلمان را از خانواده هایشان جدا کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند با تغییر افکار به گونه‌ای عمل کنند که جوانان مسلمان در مقابل یکدیگر بایستند، مانند 6 هزار جوان اهل سنتی که در عملیات‌های انتحاری شرکت کردند و کشته شدند و یقینا اگر همه‌ی ما و جوانان به تعالیم اسلام برگردیم قطعا حقیقت دگرگون خواهد شد.

انتهای پیام/ 114
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار