مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

بانک جامع اطلاعات نویسندگان و هنرمندان خراسان جنوبی را‌ه‌اندازی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی بانک جامع اطلاعات نویسندگان و هنرمندگان استان گفت: این بانک به پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری دفاع مقدس کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ - 03December 2017
بانک جامع اطلاعات نویسندگان و هنرمندان خراسان جنوبی راه اندازی می شودبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل حوزه هنری این استان با تقدیر از همکاری دو نهاد در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری اظهار داشت: از این پس زمینه‌های همکاری این دو نهاد در قالب تفاهم‌نامه‌های جدید شکل رسمی‌تر و گسترده‌تری خواهد گرفت.
 
وی با بیان اینکه راهکار رفع تمام مشکلات فعلی جامعه در دوران دفاع مقدس به خوبی مشخص شده است، گفت: با اندکی توجه به سبک زندگی شهدا می توان دریافت که چگونه مشکلات آن دوران با درایت و هم فکری بزرگان و فرماندهان برطرف می شد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به بانک جامع اطلاعات نویسندگان و هنرمندان استان اشاره کرد و افزود: این بانک با هدف دسترسی به هنرمندان و اهل قلم و پیشبرد برنامه های فرهنگی و هنری دفاع مقدس با همکاری حوزه هنری استان راه اندازی می شود.

«مجید کریمیان» مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی نیز در این دیدار ابراز داشت: ارتباط این نهاد با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اعتقادی است و سعی خواهد شد با خارج شدن از برنامه‌های کلیشه ای، اقدامات بلندمدتی در حوزه تالیفات با همکاری دو نهاد انجام شود.

وی با بیان اینکه باید با هم افزایی برای تربیت نویسندگان جوان تلاش شود، گفت: آمادکی داریم با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی آثار ماندگاری را در زمینه‌های فرهنگی هنری استان تولید و نشر دهیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها