مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

«هفته وحدت» فرصتی به منظور تمرین همدلی و اتحاد میان مسلمانان است

«مصطفی مشایخی» گفت: هفته وحدت فرصتی است که تمامی ملت‌های مسلمان همدلی و انسجام را با یکدیگر تمرین کرده تا مانع نفوذ دشمنان شوند.
کد خبر: ۲۶۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ - 03December 2017
هفته وحدت فرصتی به منظورتمرین همدلی و اتحاد میان مسلمانان«مصطفی مشایخی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت و ضرورت اتحاد و همبستگی میان مسلمانان، اظهار داشت: پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص)، بزرگ‌ترین حلقه ارتباط مسلمانان و مایه وحدت آن‌ها در ادوار مختلف تاریخ است.

وی افزود: در واقع این کانون پرجاذبه، یکی از دلایل انس دل‌های مسلمین و نزدیکی فرق اسلامی به یکدیگر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: هفته وحدت، فرصتی است تا مسلمانان درباره وضعیت گذشته و آینده خود اندیشیده و با حفظ وحدت کلمه، امید دشمنان دیرینه اسلام را به یأس و پشیمانی بدل سازند.

مشایخی با اشاره به تلاش دشمنان در جهت تفرقه‌افکنی میان مسلمانان گفت: امروز دشمنان سعی دارند که با تفرقه‌افکنی و ترویج گفتمان جنگ و خشونت در میان مسلمانان، بذر دشمنى بین گروه‌ها، طوایف، قومیت‌ها و مذاهب مختلف را پراکنده و فضا را تلخ، تیره و تار نشان دهند.

وی ادامه داد: از این رو هیچ ویروسى خطرناک‌تر از ویروس فتنه، خصومت، خشونت و دشمنى در میان مسلمانان نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: تأکید بر حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی، همواره یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری است، چرا که می‌بینیم اصلی‌ترین هدف از راه‌اندازی بسیاری از جنگ‌ها در دنیا، قرار دادن مسلمانان در مقابل یکدیگر است.

وی افزود: رهبر فرزانه ما در بسیاری از بیانات خود، همواره به بحث حفظ وحدت تأکید فراوانی دارند و در این‌باره می‌فرمایند که دشمن در مقابل حرکت عظیم اسلامی احساس ضعف می‌کند، لذا به انواع جنگ‌های روانی و تهاجمات گوناگون و همین‌طور ترساندن ملت‌ها و کشورهای مسلمان از یکدیگر و تبلیغات علیه یکدیگر استفاده می‌کند که راه حل این است دنیای اسلام وحدت خود را حفظ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار