سلیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

وحدت؛ رمز موفقیت جبهه مقاومت/ دشمن همچنان نسبت به اسلام کینه دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عامل پیروزی رزمندگان بر گروه تروریستی داعش و حامیان جنایتکارش، «وحدت» بود، گفت: نباید نسبت به دشمنان بی‌تفاوت بود، چراکه دشمنان همچنان نسبت به اسلام کینه دارند.
کد خبر: ۲۶۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 03December 2017

دشمن همچنان نسبت به اسلام دارد«اصغر سلیمی» سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت بر داعش شکست سنگین آمریکا و رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد، اظهار داشت: ایثارگری، رشادت، شجاعت و ایستادگی رزمندگان اسلام باعث این پیروزی بزرگ شد. رمز موفقیت جبهه مقاومت وحدت بود.

این نماینده با اشاره به اینکه داعش سرزمین‌های تحت اشغال خود در عراق و سوریه را از دست داد اما تفکر داعشی همچنان در برخی از کشورهای عربی و غربی باقی مانده است، افزود: عقیده و باورهای کاذب این گروه افراطی از بزرگترین تهدیدات زمان است. پیروزی بر داعش نباید ما را نسبت به دشمنان بی‌تفاوت کند؛ چراکه دشمنان همچنان نسبت به اسلام کینه دارند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس هفته وحدت را آغازگر دوستی، محبت و برادری اهل تشیع و اهل تسنن دانست و تصریح کرد: کدام دشمن می‌تواند در برابر اتحاد مسلمانان عرض اندام کند؟ دشمنان این را به خوبی می‌دانند که در برابر وحدت مسلمانان هیچ راه فراری ندارند و به همین دلیل تمام تمرکز خود را بر تفرقه‌افکنی میان مسلمین قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار