سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری 1000 معتاد متجاهر در روز گذشته/ متلاشی شدن 7 باند توزیع مواد مخدر در تهران

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: در جریان عملیات‌هایی که از سوی پلیس در سراسر تهران صورت گرفت، 1000 نفر معتاد متجاهر، 300 خرده فروش، 7 باند مواد مخدر دستگیر و 54 کیلو مواد مخدر از توزیع کنندگان کشف شد.
کد خبر: ۲۶۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 03December 2017
دستگیری هزار معتاد متجاهر در روز گذشته/ متلاشی 7 باند توزیع مواد مخدر در تهران
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص کشفیات مواد مخدر اظهار داشت: در سلسله عملیات‌های مستمر که از شب گذشته با مجوز قضایی در سراسر تهران عملیات آغاز شد، هزار نفر معتاد متجاهر، 300  خرده فروش، 7 باند مواد مخدر دستگیر و 54 کیلو مواد مخدر از توزیع کنندگان کشف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ با افزود: مبارزه با معتادین متجاهر، برخورد با خرده فروشان و باندهای توزیع مواد مخدر در تهران  مطالبه مردم است که در دستور کار قرار گرفته و در 20 روز گذشته 2 تن مواد مخدر کشف شد.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه کار پلیس برخورد با معتادین متجاهر، خرده فروشان و باندهای مواد مخدر است، افزود: بعضی از این افراد بالای 20 بار دستگیر شدند و دوباره آزاد شدند؛ اما پلیس وظیفه خود را انجام می‌دهد و در این راه دستگاه‌های دیگر باید همکاری کنند. باید دستگاه‌ها بدانند که اگر این افراد جمع آوری نشود، دیگران را آلوده می‌کنند و باید به این اشاره داشت که بیشتر این معتادین زور گیر، دزد هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آمار معتادین بالغ بر  10 هزار نفر معتاد متجاهر در تهران هستند، گفت: این معتادین باید پس از بازپروری در  13 نقطه مراحل بازپروری را بگذرانند. که در مرحله بعد از باز پروری باید به این مراکز فرستاده شوند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها