مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

کسانی که می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌روند، انصاف داشته باشند/ مرکز «شیعه انگلیسی» و «داعش» لندن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ در عشق و مردانگی و مروت مدافعان حرم پای پول در میان نیست، کدام شهید ویلای میلیاردی دارد؟ کدام شهید پدرش و یا اقوام نزدیکش خودروی میلیاردی دارند؟ کسانی که می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌روند انصاف داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ - 03December 2017
کسانی که می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌روند انصاف داشته باشند/ مرکز «شیعه انگلیسی» و «داعش» لندن است
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «نوید صفری» عصر امروز (یک‌شنبه) در مسجد «سیدالساجدین (ع)» واقع در خیابان «استخر» تهران با حضور خانواده، بستگان و همرزمان این شهید والامقام و همچنین با حضور «سید علیرضا حسینی» شهردار منطقه 4 تهران، حجت‌الاسلام «محمد تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار «علیر‌ضا محمدی» معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین و عموم مردم برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام تویسرکانی در این مراسم، با بیان این‌که شهدای مدافع حرم به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از اولیای خدا هستند، اظهار داشت: شهید صفری نیز جزو این اولیای الهی، یک انسان عارف، آگاه و بصیر بود و همسرش نیز همانند ایشان مجاهد، رزمنده، انقلابی و فداکار بود و ازدواج‌شان هم بر همین اساس صورت گرفت.
 
وی افزود: شهید صفری نیز همانند شهید «محسن حججی» به شهادت رسید و تقریبا بدنش اربا اربا شده بود؛ اما وقتی پدرش را بالای سر پیکر فرزندش آوردند، همانند امام حسین (ع) رفتار کرد که این حکایت از یک سرمایه دارد.
 
حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان این‌که در جامعه هم ایثار، شهادت و مردانگی و هم مکر، حیله و شیطان‌صفتی وجود دارد، تصریح کرد: در گردان «فاتحین» بحثی میان رزمندگان به‌وجود آمد؛ اما یکی از رزمندگان بلند شد و گفت: «من آمده‌ام جهاد کنم و هر اتفاقی برایم بیفتد مهم نیست، مردم باید در امنیت زندگی کنند».
 
وی ادامه داد: عده‌ای که غرق در شهوت و ثروت هستند، امروز این فرهنگ را به تمسخر می‌گیرند که اگر امنیتی که شهدای مدافع حرم ایجاد کردند، نبود آن‌ها نیز نمی‌توانستند به این صورت زندگی کنند، لذا شهدا بر گردن همه حق دارند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با بیان این‌که وقتی در خانه هر شهیدی وارد می‌شویم وضعیت مالی‌شان متوسط رو به پایین است، خاطرنشان کرد: در این عشق و مردانگی و مروت پای پول در میان نیست، کدام شهید ویلای میلیاردی دارد؟ کدام شهید پدرش و یا اقوام نزدیکش خودروی میلیاردی دارند؟ کسانی که می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌روند انصاف داشته باشند.
 
وی افزود: مدافعان حرم در عراق و سوریه در برابر انسان‌های وحشی که عقل و خردی ندارند ایستادند و که این ایستادگی جرأت می‌خواهد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی اظهار داشت: در 40 سال گذشته، همیشه دشمنان تحلیل کردند ما در صحنه‌هایی که حضور داریم شکست می‌خوریم، برای همین باید کوتاه بیاییم؛ اما امروز می‌بینیم که خط مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و افغانستان پیروز شده است و ما با رژیم صهیونیستی هم‌مرز شده‌ایم.

وی تأکید کرد: اگر ولیعهد بی‌تجربه عربستان حماقت کند، قطعا در اثر جنگ با ایران اسرائیل و عربستان نابود خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با بیان این‌که ما جنگ‌طلب نیستیم و همیشه از خودمان دفاع کردیم، گفت: ما در سوریه، عراق و لبنان دفاع کردیم؛ اما اگر کسی بخواهد به ما حمله کند چنان درسی به او می‌دهیم که در جهان الگو شود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی افزود: داعشی‌ها قصد داشتند همانند 100 سال قبل حرم امام حسین (ع) را شخم بزنند و بیانیه رسمی دادند که ما مشهدالرضا را هم تخریب می‌کنیم؛ اما امروز خبری از داعش در عراق و سوریه نیست که این حاصل خون شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به این‌که پیامبر گرامی اسلام بر مودت با اهل بیت (ع) تأکید داشتند، تصریح کرد: مودت اهل بیت (ع) یعنی محبتی که با اطاعت همراه است و از دل آن ولایت بیرون می‌آید.

حجت‌الاسلام تویسرکانی افزود: در جامعه ما عده‌ای هستند که خود را مدعی محبت اهل بیت (ع) می‌دانند؛ اما در دفاع از حرم هیچ‌کدام‌شان حضور ندارند؛ ولی در دفاع از اهل بیت (ع) به مقدسات اهل سنت ناسزا می‌گویند.

وی ادامه داد: پولی که به شیعه انگلیسی داده می‌شود از همان جایی می‌آید که پول داعش تأمین می‌شود و مرکز تربیت هردو آن‌ها لندن است.
 
انتهای پیام/ 113 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار