فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

افزایش 51 درصدی کشفیات مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی زنجان در همایش روسا و فرماندهان کلانتری استان گفت: کشفیات مواد مخدر در این استان 51 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۲۶۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ - 04December 2017
افزایش 51 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان زنجان در همایش روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های استان زنجان اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ارتقای علمی کارکنان ناجا است.
 
سردار آزادی به افزایش 51  درصدی کشف مواد مخدر در استان زنجان طی هشت ماه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: پیشگیری و مقابله با جرائم و ارتقا حقوق شهروندی از دیگر اهداف همایش کلانتری و پاسگاه‌ها است.
 
وی به تداوم طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر در سال جاری در استان زنجان 39 درصد رشد داشته است.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش 22 درصدی سرقت‌های مهم در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: با توجه به آمارها استان زنجان امن بوده و جرائم خشن ندارد.
 
وی به کاهش 18 درصدی تلفات جاده‌ای طی هشت ماه سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری 46 نفر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در تصادفات جاده‌ای کمتر کشته ‌شده‌اند.
 
آزادی به وقوع قتل در استان زنجان طی هشت ماه سال جاری اشاره کرد و متذکر شد: طی این بازه زمانی شش فقره قتل در استان زنجان رخ‌ داده و در این میان 100 درصد قتل‌ها کشف ‌شده است.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: خوشبختانه امسال در این بازه زمانی تعداد کمتری کشته ‌شده‌اند و این امر بیانگر این است که مجازات‌ها باز دارنده بوده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها