رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

داعش محصول اتاق‌های فکر استکبار جهانی بود

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همایش فرماندهان انتظامی استان زنجان گفت: داعش پدیده و محصول اتاق‌های فکر استکبار جهانی بود که علیه اتحاد مسلمانان تلاش می‌کرد و می‌خواست چهره زیبای اسلام را خدشه‌دار کند؛ اما هم‌سنگران شما اجازه فعالیت را به آن‌ها ندادند.
کد خبر: ۲۶۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ - 04December 2017
داعش پدیده و محصول اتاق‌های فکر استکبار جهانی بود
به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «علی شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همایش سالیانه روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: داعش نه تنها فرصت حضور در ایران را نیافت، بلکه در پیرامون ایران نیز برخورد سختی را توسط نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی متحمل شد.
 
وی ادامه داد: داعش پدیده و محصول اتاق‌های فکر استکبار جهانی بود که علیه اتحاد مسلمانان تلاش می‌کرد و می‌خواست چهره زیبای اسلام را خدشه‌دار کند؛ اما هم‌سنگران شما اجازه فعالیت ندادند و با داعش در محیط پیرامونی خود چنان سخت برخورد شد که این گروه خبیث سرافکنده شد.
 
سردار شرفی اضافه کرد: با پایین کشیده شدن پرچم این جرثومه فساد که جنایت‌های بی‌شماری را در کشورهای پیرامون مرتکب شد، استکبار جهانی، یک بار دیگر تودهنی سختی خورد.

وی تاکید کرد: به برکت مدیریت مقام معظم رهبری، مجاهدت رزمندگان و خدمتگزاران عرصه نظم و امنیت در نیروی انتظامی و حمایت و پشتیبانی‌های مردم، کشور در مقابل تهدیدات دشمنان از شرایط مطلوب برخوردار است.

شرفی افزود: در نظام نوین جهانی هر کشوری که بتواند از تجهیزات و امکانات، ظرفیت‌ها و منابع داخلی استفاده کند در این صورت آن کشور دارای قدرت ملی است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه به میزان و نقش مردم در ایجاد امنیت عمومی اشاره و یادآور شد: به اعتقاد ما میزان امنیت ملی در جامعه به میزان مشارکت مردم بستگی دارد، هرچه قدر مشارکت بیشتر باشد به تبع امنیت عمومی نیز بالا خواهد بود.

شرفی با بیان اینکه در استان زنجان سرقت مسلحانه، آدم ربایی و جرائم خشن صفر است که نشان می‌دهد پلیس از اقتدار لازم برخوردار است، افزود: امسال سرقت منزل 21 درصد، سرقت از مغازه 13 درصد، سرقت موتور سیکلت 33 درصد و سرقت احشام 4 درصد کاهش دارد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بابیان اینکه آمارها نشان از وجود مؤلفه های امنیتی بالا در استان زنجان دارد، گفت: سهم استان زنجان در وقوع جرائم بسیار ناچیز و نسبت به‌ کل کشور نیم درصد است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار