سرلشکر فیروزآبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«نیروهای مردمی» عراق و سوریه را از چنگ داعش نجات دادند

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروهای مردمی با سازماندهی که در سوریه و عراق یافتند، توانستند خطر را از دمشق و بغداد دور سازند و در ادامه با آزادسازی مناطق اشغال شده، به سیطره داعش پایان دادند.
کد خبر: ۲۶۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 04December 2017
«نیروهای مردمی» عراق و سوریه را از چنگ داعش نجات دادند

سردار سرلشکر بسیجی «سیدحسن فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: آمریکا و استکبار، «داعش» را به وجود آوردند و هزینه‌های بسیاری کردند تا تروریست‌ها را از کشورهای مختلف به سوریه و سپس عراق بفرستند.

وی افزود: گروه تروریستی «داعش» تلاش بسیاری داشت تا با ایجاد رعب و وحشت، مسلمانان را با خود همراه کند و به دنبال این بود تا با تشکیل حکومت، مسلمانان را مجبور به تبعیت کند و چهره‌ای غیرواقعی از اسلام به نمایش بگذارد.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: جهت مقابله با داعش ابتدا باید مسئولان سوریه و عراق روحیه‌شان را حفظ می‌کردند تا در برابر این گروه تروریستی مقاومت کنند و سست نشوند.

وی اضافه کرد: و در ادامه جبهه نیروهای مردمی در عراق و سوریه شکل گرفت که در عراق، حضرت آیت الله سیستانی نقش مهمی در این رابطه داشتند.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه نیروهای مردمی توانستند سوریه و عراق را از چنگ داعش نجات بدهند، گفت: نیروهای مردمی با سازماندهی که در سوریه و عراق یافتند، توانستند خطر را از دمشق و بغداد دور سازند و در ادامه با آزادسازی مناطق اشغال شده، شاهد بودیم که داعشی‌ها را به سوی مرز دو کشور کشاندند و به تله انداختند.

وی در پایان گفت: و در نهایت نیروهای مردمی در کنار نیروهای مسلح سوریه و نیروهایی که از ایران، عراق، افغانستان و پاکستان به عنوان مدافعان حرم در سوریه حضور یافتند، توانستند طومار داعشی‌ها را در هم بپیچند و به سیطره داعش پایان دهند؛ که در این بین سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در مقام فرماندهی نیروها نقش مهم و تاثیرگذاری داشت.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار