نشست اضطراری اتحادیه عرب به منظور بررسی تصمیم احتمالی آمریکا علیه قدس

معاون دبیرکل اتحادیه عرب از نشست اضطراری روز سه‌شنبه این اتحادیه در سطح نمایندگان به منظور بررسی تصمیم احتمالی آمریکا علیه قدس خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ - 04December 2017
نشست اضطراری اتحادیه عرب به منظور بررسی تصمیم احتمالی آمریکا علیه قدس
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از آناتولی، اتحادیه عرب به منظور بررسی تصمیم احتمالی آمریکا علیه قدس نشست اضطراری برگزار می‌کند.

در همین راستا، «حسام زکی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب از نشست روز سه‌شنبه این اتحادیه در سطح نمایندگان به درخواست فلسطین و به منظور بررسی تحولات درباره قدس خبر داد.

نماینده فلسطین در اتحادیه عرب روز یکشنبه با ارائه درخواستی خواستار نشست اضطراری این اتحادیه در خصوص مساله قدس شده بود.

همچنین وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار برگزاری نشست فوری اتحادیه عرب و سازمان همکاری‌های اسلامی برای مقابله با انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به قدس شده بود.

وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این درخواست در جریان گفت‌وگوی تلفنی «ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب و «یوسف العثیمین» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و «عبداللطیف الزیانی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس مطرح شده است.

بر اساس این خبر المالکی دبیرکل‌های سازمان‌های اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و شورای همکاری خلیج فارس را در جریان مسأله تلاش دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی قرار داده است.

در همین حال «جرد کوشنر» مشاور و داماد رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که ترامپ هنوز تصمیم نهائی درباره انتقال سفارت به بیت المقدس اتخاذ نکرده است و همچنان در حال بررسی مسایل گسترده و مختلفی در این باره است.
 
 انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار