سرهنگ بخشنده به دفاع پرس خبر داد؛

جمع‌آوری یک هزار معتاد متجاهر در تهران طی روزهای گذشته

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک هزار معتاد متجاهر طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: همچنین 300 خرده فروش مواد مخدر نیز در تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۶۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 09December 2017
گزارشی در خصوص مصرف «دستمال» در تهران داده نشده/ مراکز آموزشی نقطه حساس پلیس مبارزه با مواد مخدر است
سرهنگ «محمد بخشنده» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص مصرف مواد مخدر توسط دانش‌آموزان اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری آموزش و پرورش به مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر در بین دانش آموزان می‌پردازد و طبق ابلاغیه و تاکید سردار رحیمی رییس پلیس پایتخت، مراکز آموزشی از حساسیت بسیاری جهت مصون‌سازی برخوردارند.
 
وی ادامه داد: این پلیس به محض دریافت گزارشی از مراکز آموزشی، تیم‌های خود را به آن مراکز اعزام می‌کند و به مقابله با خاطیان می‌پردازد.
 
سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: مصرف مواد مخدر در مدارس آن‌گونه که در شبکه‌های اجتماعی عنوان شده، نیست و تنها چند مورد گزارش شده است.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ همچنین در خصوص ماده جدید «دستمال» گفت:‌ خوشبختانه در اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، مصرف چنین ماده‌ای در تهران کشف و گزارش نشده است.
 
سرهنگ بخشنده در رابطه با جمع‌آوری معتادین متجاهر در تهران نیز بیان داشت:‌ جمع آوری معتادین متجاهر همچنان ادامه دارد و طی چند روز گذشته یک هزار معتاد از سطح معابر تهران جمع‌آوری و این معابر پاکسازی شد.
 
وی همچنین از دستگیری 300 خرده‌فروش مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت:‌ متاسفانه به دلیل نقص قانونی، برخی از این خرده‌فروشان پس از چند روز آزاد می‌شوند و به سطح جامعه بازمی‌گردند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها