فرمانده سپاه استان سمنان عنوان کرد؛

زلزله‌زدگان غرب کشور نیازمند کمک نقدی مردم

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: زلزله زدگان غرب کشور در حال حاضر برای اسکان موقت و ساختن هرچه سریع‌تر منازلشان نیازمند کمک‌های نقدی مردم هستند.
کد خبر: ۲۶۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ - 04December 2017
زلزله زدگان نیاز به کمک نقدی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه بازدید از روند خدمات‌‌رسانی بسیجیان سمنانی در روستای صالح مطا یکی از روستاهای هفتگانه سرپل ذهاب اظهار داشت: مجموع هفت روستایی که به استان سمنان واگذار شده 300 خانوار است.
 
وی افزود: از این تعداد 250 خانوار نیازمند به اسکان موقت هستند؛ چرا که بر اساس تأیید بنیاد مسکن خانه‌هایشان به صورت کامل تخریب شده است؛ بنابراین با جلساتی که در مقر اسکان یافته سپاه سمنان و بسیج سازندگی استان در سرپل ذهاب داشتیم؛ فراهم سازی کانکس برای اسکان موقت در حال پیگیری و اقدام است و ظرف کمتر از 45 روز آینده کانکس‌ها تحویل داده می‌شود.
 
سردار شاهچراغی بیان داشت: زیرسازی برای قرار گرفتن کانکس های اسکان موقت توسط نیروهای مردمی و بسیجیان اعزامی استان سمنان انجام شده است.
 
این مسئول گفت: زلزله زدگان کرمانشاه در حال حاضر برای اسکان موقت و ساختن هرچه سریع‌تر منازلشان نیازمند کمک‌های نقدی مردم هستند و از دیگر نیازهای ضروری مصالح ساختمانی از قبیل گچ، سیمان و کاشی و سرامیک و... است.
 
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه در سرکشی از اوضاع و احوال مردم زلزله زده روستای کفروسلیمان شاهد تحصیل دانش آموزان بی هیچ سرپناهی در یک فضای باز بودیم آن هم در این هوای سرد؛ بیان داشت: هماهنگی‌های لازم برای اختصاص دو کانکس به مدرسه تخریب شده انجام شده تا موقتاً دانش آموزان بتوانند در شرایطی مناسب‌تر درس بخوانند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها