فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس برای جبران شکست داعش در منطقه است

نماینده مجلس شورای اسلامی نابودی داعش در منطقه را شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس برای جبران شکست داعش در منطقه است.
کد خبر: ۲۶۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ - 04December 2017

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس برای جبران شکست داعش در منطقه است«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه نابودی داعش در منطقه، شکست سنگینی بود که متحمل آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی شد و آن‌ها را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت، اظهار داشت: اینکه امروز داعش هیچ‌گونه حضور فیزیکی در عراق و سوریه ندارد نشان قدرت جبهه مقاومت است، اما به معنای پایان داعش نیست. چراکه حامیان این گروه تروریستی هیچ‌وقت نسبت به ضربه‌زدن به مسلمانان کوتاه نخواهند آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه فتنه‌های دشمن همچنان ادامه دارد، افزود: تروریست‌ها با خروج از عراق و سوریه به طور پراکنده در افغانستان، پاکستان، لیبی، مصر و برخی از کشورهای دیگر حضور دارند و توسط حامیانشان دوباره سازماندهی خواهند شد تا نسبت به شکستشان عکس‌العمل‌های خشونت‌آمیزی در گوشه‌ای از جهان نشان دهند.

فلاحت‌پیشه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت‌المقدس را یکی از همین فتنه ها معرفی و آمریکا را طراح اصلی این سناریو برشمرد و خاطرنشان کرد: تصمیم رژیم اشغالگر در صورت تحقق می‌تواند عواقب ناگواری از سوی مسلمانان برای سلطه‌گران غربی به همراه داشته باشد.

وی وحدت مسلمانان را مهم‌ترین عامل بازدارنده در برابر تمام اهداف استکبار عنوان کرد و افزود: سایر کشورهای مسلمان باید نسبت به تصمیم شوم رژیم صهیونیستی که از سوی آمریکا حمایت می‌شود، احساس مسئولیت کنند، قدس را سرزمین خود بدانند و با اتحاد کامل در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تنها راه حل مشکلات در منطقه را در حملات نظامی می‌بینند، خاطرنشان کرد: مذاکرات صلح حربه‌ای است برای اینکه غربی‌ها خود را متعهد به صلح و سازش نشان دهند، در صورتیکه دشمنان غربی به هیچ‌چیزی جز جنگ و خشونت پایبند نیستند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار