امیر رجبی:

رزمایش بهداشت و درمان محمد رسول الله (ص) ارتش آغاز شد

رزمایش بهداشت و درمان محمد رسول الله (ص) از صبح امروز در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 04December 2017
رزمایش مردم‌یاری و امدادرسانی محمد رسول الله (ص) آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم پزشک «جلیل رجبی» فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش صبح امروز در نشست خبری رزمایش بزرگ بهداشت و درمان «محمد رسول الله (ص)» که در لشکر 88 زرهی نزاجا برگزار شد، با اعلام خبر آغاز رزمایش اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) از صبح امروز با پیام مهرورزی در 5 نقطه از استان سیستان و بلوچستان با حضور اداره بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی آغاز شد.

وی ادامه داد: تلاش داریم در این رزمایش با بکارگیری تیم‌های اعزامی و بیمارستان‌های صحرایی از نیروهای چهارگانه همانطور که در زلزله کرمانشاه خدمات بهداستی و درمانی ارائه دادیم، امیدواریم در این رزمایش نیز بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش با بیان اینکه این رزمایش در ایام هفته وحدت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتش در راستای نهضت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری اقدام به برگزاری این رزمایش کرده و امیدواریم که بتوانیم در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی در جهت حرکت در مسیر قرب الهی خدمت کنیم و نهضت خدمت‌رسانی را در ارتش نهادینه کنیم.

امیر رجبی با بیان اینکه درطول دو ماه گذشته این پنجمین مانور مردم یاری ارتش است، گفت: در ایام اربعین حسینی طی 25 روز و در سه مسیر به زائرین خدمت‌رسانی کردیم و پس از آن نیز با وقوع زلزله در کرمانشاه به سرعت در منطقه حاضر شده و توانستیم با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گوشه‌ای از تلخی‌ها را از بین ببریم.

وی با تاکید بر اینکه در این رزمایش تمام خدمات در بیمارستان‌های صحرایی ارائه خواهد شد، افزود: علاوه بر این تیم‌های سیار پزشکی نیز به مناطقی که مردم آن دسترسی به بیمارستان‌ها ندارند، اعزام شده و آموزش‌های بهداشتی نیز به مدارس سطح منطقه داده خواهد شد.

امیر «شهنام بابلی» رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا نیز در بخش دیگری از این نشست در تشریح ماموریت نیروی زمینی در این رزمایش گفت: نیروی زمینی در این رزمایش در دو بخش خاش و ایرانشهر تیم‌های پرشکی و بهداشتی خود را به همراه اتاق‌های عمل سیار مستقر می‌کند تا در این مدت به ارائه خدمات به مردم منطقه بپردازد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار