در پیامی؛

نیروی انتظامی هفته وحدت را تبریک گفت

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۶۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 04December 2017
نیروی انتظامی هفته وحدت را تبریک گفت/ وحدت و برادری؛ رمز پیروزی مسلمین
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، متن این پیام بدین شرح است:

اسلام به عنوان بر‌ترین و کامل‌ترین دین الهی، توسط آخرین پیامبر خداوند تبارک و تعالی حضرت محمد مصطفی (ص) به بشریت عرضه شد، اما همواره دشمنان دین و اسلام از آغاز نبوت پیامبر تا امروز، با طرح انواع فتنه‌ها و با توسل به حربه «فرقه گرایی»، به دنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان، بوده و هستند.

خداوند رحمان در قرآن کریم با آیه نورانی «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا» بشریت را به «وحدت» و «اتحاد» حول محور «توحید» فرا می‌خواند.

وحدت و انسجام، همبستگی و همدلی مسلمانان، از تعالیم روح بخش اسلام و اصول فرهنگ قرآنی است و این مهم، همواره مورد تاکید و توصیه پیشوایان و بزرگان دین مبین اسلام بوده و هست و به حق نیاز جامعه اسلامی در تمام زمان‌ها به ویژه امروز است.

در این مقطع زمانی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم، تمام تلاش خود را با سیاه نمایی، وارونه سازی و  تحریف برای ایجاد انحراف در مسیر مسلمانان و اسلام حقیقی به کار گرفته، وظیفه و تعهد دلدادگان به اسلام تلاش برای تقویت وحدت میان مسلمانان است.

«وحدت» رمز پیروزی و عزت مسلمین، وجهی از نصرت الهی است که از مسیر محبت و الفت قلب‌ها و تاکید بر اشتراکات بنیادین دینی، بارقه اعجاز را متجلی می‌سازد تا مسلمین با تکیه بر آن و فراتر از مرزهای محدود و تعریف شده جغرافیایی و تبعیضات و تعصبات قومی، «اتحاد» را رقم زنند.

شایسته است مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی با درک عمیق از موقعیت مسلمین، از فرصت‌های پیش رو در راستای تقویت و انسجام بهره برده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله)، در راستای تحکیم وحدت، گام‌های مستحکم‌تری بردارند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار