هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس 40/

«مرتضی سرهنگی» شاخص‌های موفقیت کتاب‌‌های مستند دفاع مقدس را بررسی می‌کند

«مرتضی سرهنگی» شاخص‌های موفقیت کتاب‌های مستند دفاع مقدس را در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بررسی می‌کند.
کد خبر: ۲۶۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ - 04December 2017
«مرتضی سرهنگی» شاخص‌های موفقیت کتاب‌‌های مستند دفاع مقدس را بررسی می‌کندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست بررسی شاخص‌های موفقیت کتاب‌های مستند دفاع مقدس ساعت 18 امروز (دوشنبه، 13 آذر ماه) در محل سرای اهل قلم هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مشهد مقدس برگزار می‌شود. حضور عموم علاقمندان در این مراسم آزاد است.

«مرتضی سرهنگی» پژوهشگر و کارشناس ادبی و مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری مهمان ویژه این نشست خواهد بود. تاکنون از وی چندین کتاب مختلف به چاپ رسیده است.

وی در سال 1332، در تهران متولد شد و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی علوم اجتماعی نیمه تمام رها کرد. او از سال 1358 تا 1367، با روزنامه جمهوری اسلامی همکاری و از سال 1367، در دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری مشغول به فعالیت شد.

سرهنگی در سال 1375، عضو شورای سردبیری روزنامه ایران بوده و سردبیری دو هفته نامه کمان از جمله سوابق پر بار فرهنگی او محسوب می‌شود. از میان آثار او «اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی» مقام اول کتاب سال دفاع مقدس را کسب کرد و کتاب «پا به پای باران» مقام اول گزارش را به دست آورد.

هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از نهم تا پانزدهم آذرماه با حضور 70 ناشر دفاع مقدس در محل نمایشگاه‌های دائمی مشهد مقدس از ساعت 10 تا 21 در سالن‌های بهار و انوری میزبان علاقمندان ادبیات دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار