پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در ایام پایانی هفته/ چالوس سه‌شنبه یک طرفه می‌شود

پلیس راهور ناجا با توجه به روزهای پایانی هفته و افزایش سفرهای بین‌شهری برای تسهیل در تردد هموطنان محدودیت و ممنوعیت‌های خاصی را در بازه زمانی 14 تا 18 آذر در جاده‌ها به مرحله اجرا گذاشته است.
کد خبر: ۲۶۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ - 04December 2017
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در ایام پایانی هفته/ چالوس سه‌شنبه یک طرفه می‌شود
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با توجه به ایام پایانی هفته و افزایش سفرهای بین‌شهری برای تسهیل در تردد هموطنان در مسیرهای بین‌شهری در بازه زمانی 14 تا 18 ‌آذر محدودیت و ممنوعیت‌های خاصی را به مرحله اجرا گذاشته که این محدودیت‌ها به شرح ذیل است:

1- تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر سه‌شنبه 14 ‌آذر تا ساعت 6 شنبه 18 آذر از محورهای کرج ـ‌ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد، محورهای قوچان ـ مشهد، سبزوار ـ مشهد و تربت‌حیدریه ـ مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

2- تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 الی 24 سه‌شنبه 14 آذر از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد یک طرفه خواهد بود.

3- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 جمعه 17 آذر از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

4-تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 الی 24 جمعه 17 ‌آذر از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 با اعلام مأموران پلیس راه از آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد شد.

5- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

6- تردد همه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

7- تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها باستثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 سه‌شنبه 14 آذر و از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع است.

8- تردد همه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 سه‌شنبه 14 ‌آذر و از ساعت 8 الی 24 جمعه 17 آذر از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

9- در محورهای مشهد ـ قوچان، شیروان ـ بجنورد ـ آشخانه ـ جنگل گلستان و بالعکس تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 الی 24 روزهای سه‌شنبه و جمعه 14 و 17 آذر ممنوع است.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها