وصیت‌نامه شهید حسین تاجیک/ پدرجان با ایمان قوی و محکم جلوی دشمن ایستادگی کن

شهید تاجیک در وصیت‌نامه خود آورده است: پدر جان با ایمان قوی و محکم جلوی دشمن ایستادگی کن و باید جلوی کسانی که برای خدا و برای خمینی و روحانیت حرف‌های زننده می‌زنند باید جلوی آن‌ها را بگیرید و مشت محکمی بر دهان آن‌ها بکوبید.
کد خبر: ۲۶۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 05December 2017
وصیت‌نامه شهید حسین تاجیک/ پدرجان با ایمان قوی و محکم جلوی دشمن ایستادگی کن

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حسین تاجیک» 17 مرداد 1344 در ورامین چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 31 فروردین 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت روحانیت مبارز و مسئول و با سلام خدمت خمینی کبیر و با سلام خدمت قائم آل محمد و با سلام خدمت خانواده شهید پرورم.

سلام بر پدر و مادرم. پدر جان امیدوارم که در مرگ من شادی کنی چون که من شادم پدر جان امیدوارم که برای من احساس دل تنگی نکنی چون که جایی که من رفتم قسمت همه کس نخواهد شد کسانی می‌توانند آنجا را ببینند که با ایمان محکم و با ایمان قوی در راه حق نبرد کنند کسانی می‌توانند آنجا بروند که دروغ، غیبت و گناه‌های دیگری نکند.

پدر جان امیدوارم که شما جزء هم چنین کسانی نباشید و با ایمان قوی و محکم جلوی دشمن ایستادگی کنی و شادی کنی که هم چنین سعادتی نصیب شما شده است و باید جلوی کسانی که برای خدا و برای خمینی و روحانیت حرف‌های زننده می‌زنند باید جلوی آن‌ها را بگیرید و مشت محکمی بر دهان آن‌ها بکوبید و نباید بگذارید کسی در مقابل آن‌ها نبرد و ستیز کند. پدر جان امیدوارم که راهت را تا آخرین قطره خونت طی کنی چون راه تو راه حق و الله است. پدر جان امیدوارم که محسن و جعفر و محمد هم راه من را ادامه بدهند. پدر جان به برادرم بگو که برادرت گفته که راه من را باید ادامه دهی و در راهت کشته شوی برادر عزیزم.

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک

چند روزی از بدنم قفسی ساخته‌اند

تاریخ 1360/11/4»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار