سردار مومنی:

تامین امنیت مراسم عظیم اربعین حسینی و زلزله زدگان دو ماموریت موفق پلیس بود

جانشين فرمانده نيروی انتظامی گفت: تامین امنیت مراسم اربعین حسینی و زلزله زدگان استان کرمانشاه دو ماموریت پلیس بود که با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۲۶۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ - 04December 2017
تامین امنیت مراسم عظیم اربعین حسینی و زلزله زدگان دو ماموریت موفق پلیس بود
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسكندر مؤمنی» جانشين فرمانده نيروی انتظامی كه برای جمع‌بندی نهايی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان زنجان به اين استان سفر كرده است در جمع كاركنان انتظامی استان، اظهار داشت: نيروی انتظامی در سال‌جاری دو ماموريت بزرگ را با موفقيت به انجام رساند كه يكی از اين ماموريت‌ها اربعين حسينی بود که با بکارگیری 30 هزار نفر از کارکنان، حدود 2 و نيم ميليون نفر از مردم با امنيت كامل از سه دروازه مرزی به كشور عراق سفر كردند.

وی ماموريت مهم ديگر را تامين امنيت زلزله زدگان در استان كرمانشاه بيان و تصريح كرد: پليس، امنيت لازم را در مناطق زلزله زده برقرار کرد تا ديگر دستگاه‌های امداد رسان در پناه اين امنيت وظايف خود را انجام دهند. تامين امنيت مناطق زلزله زده افتخار بزرگی برای نيروی انتظامی است.

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به گستردگی ماموريت‌های نيروی انتظامی، بيان داشت: گستردگی ماموريت‌های نيروی انتظامی به گونه‌ای است كه می‌توان گفت در هر جا اتفاقی رخ دهد به نيروی انتظامی مرتبط خواهد بود؛ لذا همكاران ما ماموريت‌های سنگين و گسترده‌ای را بر عهده دارند و اين فرصتی است كه خداوند در اختيار ما قرار داده تا در خدمت مردم باشيم.

سردار مؤمنی با تاكيد بر رعايت اخلاق حسنه با مردم در انجام ماموريت‌ها، گفت: خدمت‌رسانی‌ به مردم وظيفه ما است و بايد وظايف خود را درست انجام دهيم و در مواجهه با مردم برخورد مناسب و با اخلاق داشته باشيم.

وی با بيان اينكه اخلاق مناسب و حسنه سرمايه اجتماعی را  ايجاد کرده و اعتماد عمومی به پليس را افزايش می‌دهد، گفت: سرمايه اجتماعی كه پليس در حوزه‌های مختلف امنيتی، انتظامی و ... كسب كرده ناشی از برخورد مناسب و اخلاق حسنه است كه نشان از توانمندی دارد.
 
وی با تاكيد بر خود مراقبتی و مهارت افزايی، اظهار داشت: همه ماموريت‌ها را بايد به بهترين نحو انجام داد که برخورد مناسب سرمايه اجتماعی را توليد می‌كند.

سردار مؤمنی با تقدير و تشكر از ارزيابی عملكرد فرماندهی انتظامی استان زنجان، تصريح كرد: وضعيت استان زنجان خوب و ميانگين جرايم كاهش پيدا كرده است و بايد با تلاش و  كار جهادی شرايط را بهبود بخشيم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار