رهبر انصارالله یمن: توطئه بزرگی خنثی شد/ مشکلی با برادران در کنگره مردمی یمن وجود ندارد

رهبر جنبش انصارالله یمن می‌گوید «مردان ما موفق شدند بر همه توطئه‌ها و نیرنگ‌ها غلبه کنند».
کد خبر: ۲۶۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ - 04December 2017
رهبر انصارالله یمن: توطئه بزرگی خنثی شد / تمجید از مواضع حزب کنگره ملی و هواداران آن
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله، در سخنانی تلویزیونی اعلام کرد: امروز روزی استثنایی و بزرگ است. امروز روز نابودی یک توطئه است و ما این روز را به ملت یمن تبریک می‌گوییم.

وی افزود: مردان ما موفق شدند بر همه توطئه‌ها و نیرنگ‌ها غلبه کنند. از دستگاه‌های امنیتی و نهادهای دولتی که برای مقابله با توطئه شبه نظامیان خائن، تلاش‌ زیادی انجام دادند، قدردانی می‌کنیم. از مواضع مسئولانه و آگاهانه انسان‌های آزاده خواه در حزب کنگره ملی یمن، قدردانی می‌کنیم. ما توطئه‌ای بزرگ که تهدیدی جدی برای یمن به شمار می‌رفت را شکست دادیم.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه گفت:‌ یمنی‌ها می‌پرسند، چگونه ممکن است مواضع برخی از مقابله با تجاوز به همکاری با تجاوز برای توطئه علیه آن‌ها تغییر یافته باشد. فتنه‌انگیزی‌ها و تخریب امنیت و ثبات یمنی‌ها را غافلگیر کرد. ما این توطئه را قبل از وقوع درک کرده بودیم و به شیوه‌ای برادرانه تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از آن کردیم.

به گفته وی؛ ائتلاف متجاوز سعودی برای شبه نظامیان جنایتکار پوشش هوایی فراهم کرد تا صنعا را سرنگون کند. آن‌ها به مشغول بودن ما در جبهه‌های نبرد علیه متجاوزان چشم دوخته بودند و فکر می‌کردند که مشغول بودن ما در این جبهه‌ها بر قدرت ما برای مقابله با توطئه و فتنه تاثیر خواهد گذاشت.

الحوثی در ادامه گفت: نبرد با شبه نظامیانی مشخص و رهبر آن‌ها بود که با کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی ارتباط داشت. ما با اعضای حزب حزب کنگره ملی مشکلی نداریم.

وی افزود: موشک کروزی که ابوظبی را هدف قرار داد، حاوی پیام‌های زیادی بود و این موشک به آن‌ها گفت که تا زمانی که می‌کشید و ویران می‌کنید، از امنیت برخوردار نخواهید بود.

الحوثی تاکید کرد: کشورهای متجاوز باید بدانند که تجاوز آن‌ها شکست خورده و باید دست از تجاوز بردارند، زیرا به هیچ نتیجه‌ای نخواهند رسید.

رهبر جنبش انصارالله افزود: به کشورهایی که در امارات و عربستان سرمایه‌‌گذاری کرده‌اند، می‌گویم که زمان برای سرمایه گذاری مناسب نیست.

وی اظهار داشت: کشورهای متجاوز باید از دو سیلی‌ای که متحمل آن شدند درس بگیرند و بدانند که هرگز به هیچ نتیجه‌ای به نفع خود دست نخواهند یافت.

الحوثی گفت: از مردم یمن می‌خواهیم که عصر سه‌شنبه برای اعلام حمایت از دولت و مخالفت با تمام تلاش‌هایی که برای تخریب و فتنه صورت می‌گیرد، تظاهرات کنند.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها