در پیامی؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کسب رتبه برتر پلیس مباره با مواد مخدر را تبریک گفت

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی از رئیس پلیس مبارزه با مخدر نیروی انتظامی به دلیل کسب رتبه برتر نسبت به سایر پلیس‌ها تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۲۶۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ - 04December 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به سردار «مسعود زاهدیان» رئیس پلیس مبارزه با مخدر نیروی انتظامی، از اهتمام شایسته وی در اجرای ماموریت محوله تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به لطف خداوند سبحان، برابر ارزیابی های اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا، پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال 1395 در انجام ماموریت های محوله اهتمام شایسته ای داشته و نسبت به سایر پلیس های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از امتیاز بالاتری برخوردار شده است.

نظر به اینکه کسب موفقیت مرهون مدیریت و تلاش موثر جناب عالی و همکاران محترمتان بوده است؛ به نمایندگی از مسئولان و کارکنان خدوم آن پلیس در دستور ستاد کل نیروهای مسلح تشویق می شوید.

با عرض تبریک، موفقیت و سعادت همرزمان عزیزمان در پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را برای کسب افتخارات بیشتر در سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه والشریف) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی است، «سردار مسعود زاهديان» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پليس، درباره این خبر اظهار داشت: دستيابي به رتبه برتر نسبت به سایر پلیس های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بي شک امکان پذير نبود، مگر با حمايت، هدايت، پشتيباني هاي فرمانده، جانشين، هيئت رئيسه ناجا و تلاش و مجاهدت تمامي همکاران در رده هاي مختلف عملياتي، انتظامي و رزمي که با جانفشاني شبانه روزي خود در راه ايجاد امنيت و برخورد با عوامل قاچاق و توزيع مواد مخدر مقتدرانه مبارزه کرده اند.

وی افزود: این توفیق همچنین به برکت خون شهداي مظلوم عرصه مبارزه با مواد مخدر و رنج و مشکلات جانبازان عزيز اين مسير پر تلاطم به دست آمده است .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: از هدايت ها و حمايت هاي سردار فرماندهي و سردار جانشين ناجا و همه عزيزان و همکاران در پليس مبارزه با مواد مخدر و ساير رده هاي اجرايي همکار در پليس هاي تخصصي، فرماندهي مرزباني، و هوا ناجا تقدير و تشکر و اين موفقيت را به همه اين بزرگواران تبريک عرض می کنم.

کسب رتبه برتر پليس مبارزه با مواد مخدرنیروی انتظامی

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها