یک فعال دانشجویی غربی:

«اسلام آمریکایی» مهم‌ترین تهدید کشورهای اسلامی است

یک فعال دانشجویی غربی با بیان اینکه «اسلام آمریکایی» مهم‌ترین تهدید کشورهای اسلامی است گفت: افراد زیادی در آمریکا بخاطر اعتقاد به ادیان خودشان در زندان هستند و عناصر اطلاعاتی آمریکا از من خواستند که از دین خود دست بردارم.
کد خبر: ۲۶۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ - 04December 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علی اسکاتویتکوویچ عصر امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشکده منابع طبیعی برگزار شد اظهار داشت: مذهب من در کشور  چک اسلواکی مسیحی بود و  انقلابی در آنجا رخ داد و نظام حاکم در آن سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در سال 2006 در دانشگاه هاروارد مسلمان شدم، افزود: اسلام شیعی همان اسلام ناب محمدی (ص) است و اسلام آمریکایی توسط سازمان اطلاعاتی آمریکا  اداره می‌شود.

این فعال دانشجویی غربی با اشاره به اینکه سال 2006 توسط  پلیس فدرال آمریکا بازداشت شدم اضافه کرد: توسط پلیس آمریکا  مورد آزار و اذیت قرار گرفته و با توسل به ایمان ناب شیعه  ایالات متحد آمریکا نتوانستند کاری انجام دهند.

وی ادامه داد: افراد زیادی در آمریکا بخاطر اعتقاد به ادیان خودشان در زندان هستند و عناصر اطلاعاتی آمریکا از من خواستند که از دین خود دست بردارم.

اسکاتویتکوویچ با اشاره به اینکه  شکنجه‌های بسیاری در زندان های آمریکا را تحمل کردم، گفت:در آمریکا پروپاگاندا رسانه‌ای وجود دارد.

به گزارش تسنیم، علی اسکاتویتکوویچ  از دانشجویان کشور جمهوری چک است که در دانشگاه هاروارد  آمریکا مشغول تحصیل شد و در سال 2006به مدت 6 سال توسط دولت آمریکا به دلیل ابراز عقاید اسلام و شیعه در زندان بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار