کتاب «شهدای ارتشی قم در دوران دفاع مقدس» تدوین می‌شود

تدوین کتاب «شهدای ارتشی قم در دوران دفاع مقدس» در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با ارشد یگان‌های ارتش در استان مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ - 05December 2017
کتاب «شهدای ارتشی قم در دوران دفاع مقدس» تدوین می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با سرهنگ «شمسعلی اسدی» ارشد ارتش در استان و فرمانده این یگان دیدار کرد.
 
حسینی در این دیدار با تشریح اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدای ارتشی قم اظهار داشت: نام شهدای عزیزی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمره ۶ هزار شهید استان قم می‌درخشد و ضروری است نسبت به جمع‌آوری اسناد و آثار و تبیین نقش آنان در دفاع مقدس و نهایتاً تدوین و چاپ کتابی در این زمینه اقدام شود.
 
وی همچنین مراحل تکمیلی ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: علاوه بر بحث محتوایی و موزه آرایی این مرکز، نیاز است بخشی از ادوات جنگی در محوطه موزه استقرار یابد تا به تطبیق فضای موزه با حال و هوای دفاع مقدس در نظر بازدیدکنندگان، سرعت بیشتری ببخشد.
 
اسدی نیز با اشاره به اهمیت تبیین اقدامات یگان‌های ارتش در تکمیل پازل نقش نهادهای استان در دوران دفاع مقدس، از اعلام همکاری به منظور تدوین کتاب شهدای ارتش و هماهنگی جهت استقرار تجهیزات نظامی در موزه خبر داد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها