اعلام برنامه‌های مراسم تشییع پیکر شهید «منصور عباسی» در شهرکرد

معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برنامه‌های مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم «منصور عباسی» را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ - 05December 2017
برنامه تشییع شهید مدافع حرم به گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، سرهنگ «حمیدرضا توسلی» معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به شهادت رزمنده مدافع حرم «منصور عباسی» در سوریه اظهار داشت: این شهید، برادر شهید «آیت الله عباسی» است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد.
 
وی گفت: پیکر مطهر شهید عباسی پس از طواف در ضریح حضرت فاطمه معصومه (س)، برای مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری به استان چهارمحال و بختیاری منتقل می‌شود.
 
سرهنگ توسلی افزود: مراسم استقبال و وداع با شهید عباسی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره برادر شهیدش «آیت الله عباسی» در زادگاهش، روز چهارشنبه 15 آذرماه از ساعت 16 با حضور پرشور آحاد مردم ولایتمدار و شهیدپرور از میدان امام خمینی (ره) هفشجان تا مسجد جامع این شهر برگزار و در ادامه نیز مراسم وداع با این شهید والامقام پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: آیین وداع با این شهید والامقام روز پنجشنبه 16 آذر ماه در ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از ساعت 8 با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان، خانواده معظم شهید، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان و رزمندگان و همسنگران شهید برگزار و پس از ادای احترام نظامی، پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز به میدان 12 محرم شهرکرد منتقل می‌شود.
 
معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: پیکر این شهید والامقام از ساعت 9 روز پنجشنبه 16 آذرماه بر روی دستان مردم و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مرکز استان، از میدان 12 محرم تا امامزادگان حلیمه و حکیمه (س) شهرکرد تشییع و در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها