هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس 52/ قاضی‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تبلیغ کتاب دفاع مقدس کمتر از تبلیغ ضد انقلاب برای ترویج افکارشان است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های ضد انقلاب در حوزه کتاب گفت: امروز تبلیغ کتاب دفاع مقدس به نسبت، کمتر از تبلیغ ضد انقلاب برای ترویج افکارشان است.
کد خبر: ۲۶۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 05December 2017
تبلیغ کتاب دفاع مقدس کمتر از تبلیغ ضد انقلاب برای ترویج افکارشان است«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به لزوم حمایت از هشتمین نمایشگاه‌ ملی کتاب دفاع مقدس، اظهار داشت: منافقین در ابتدای انقلاب در کنار هر خیابانی برای عرضه کتاب بساط کرده بودند و افکار خودشان را در قالب کتاب به مردم عرضه می‌کردند. امروز تبلیغ کتاب دفاع مقدس به نسبت کمتر از تبلیغ ضد انقلاب برای ترویج افکارشان است.
 
وی با اشاره به کم کاری‌های صورت گرفته در حوزه کتاب افزود: ما در حوزه تبلیغ کتاب هنوز از منافقین خیلی عقب هستیم. اگر قرار باشد کاری صورت گیرد باید کنار هر خیابانی نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در شهر فریمان زندگی می‌کردیم در حالی که جمعیت 70 تا 80 هزار بیشتر نداشت اما تعداد زیادی کتابفروش داشت. امروز این اتفاق در شهرهای ما کمتر شده است.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: کتاب‌های دفاع مقدس باید در هر منطقه‌ای خوانده و توسط گروه‌های مختلف تبلیغ شوند. جوانان دغدغه‌مند باید این کتاب‌ها را بیشتر ترویج کنند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار