سردار اشتری در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

کاهش 11 درصدی تلفات رانندگی در شهر تهران

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 11 درصدی تلفات رانندگی در شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ - 05December 2017
کاهش 11 درصدی تلفات رانندگی در شهر تهران
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه گردهمایی فرماندهان، معاونین و سرکلانتری‌های تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هر حرکتی که غیرقانونی و بدون مجوز باشد، برخورد خواهد شد و از انجام آن حرکت ممانعت به عمل می‌آید.

وی در خصوص تجمعات مالباختگان برخی موسسات مالی و اعتباری در تهران و سراسر کشور گفت: سعی شده در این موضوع مدیریت صورت گیرد و خوشبختانه تاکنون این تجمعات بدون درگیری در سراسر کشور و تهران برگزار شده است.

فرمانده ناجا درباره وضع امنیتی تهران نیز عنوان کرد: امنیت تهران بسیار مناسب است و با عملیات‌هایی که توسط پلیس تهران بزرگ انجام شده، توانسته‌ایم مطالبات مردمی را تحقق بخشیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: همچنین با فعالیت‌های صورت گرفته در تهران کشف جرایم خشن و سارقان افزایش یافته است، این در حالی است که کاهش وقوع جرم را نیز در تهران شاهدیم.
 
فرمانده ناجا افزود: تلفات رانندگی نیز در شهر تهران 11 درصد کاهش داشته است.
 
سردار اشتری اظهار داشت: زحمات فرماندهی تهران بزرگ و همکاران ما موثر بوده و باعث رضایتمندی مردم شهر تهران شده است و با تزریق امکانات امیدواریم ماموریت‌های پلیس با توان بیشتری انجام شود.

فرمانده ناجا گفت: امروز افتخار نیروی انتظامی این است که در خدمت مردم است و برای برقراری نظم، انظباط و آرامش تلاش خواهیم کرد. پلیس همچنین آماده دریافت گزارشات مردمی برای برقراری امنیت در محله‌هاست.

وی در پایان عنوان کرد: مشکلاتی در حوزه ترافیکی تهران وجود دارد که با برنامه‌ریزی‌ برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ 241 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار