ناصری‌پور:

مهمترین وظیفه ما معماری فرهنگی است

معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مهتمرین وظیفه و رسالت خود را معماری فرهنگی می‌داند.
کد خبر: ۲۶۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ - 05December 2017
مهمترین وظیفه ما معماری فرهنگی استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، هشتمین جشن «کتاب یار»، ویژه تجلیل از کتابداران معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران، ساعت ۱۱ صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

حجت‌الاسلام «ناصری پور» معاون فرهنگی شهرداری تهران با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: با حوزه فرهنگ نمی‌شود سیاسی برخورد کرد و هرکس با این روند وارد شده موفق نبوده است. مقام معظم رهبری در یکی از بیانات‌شان بر آتش به اختیار بودن و کار فرهنگی منظم تاکید داشتند که باید به آن توجه کرد.
 
وی افزود: کتاب پایه و اساس اقدام فرهنگی است. اگر در این حوزه خوب عمل نشود با شکست مواجه خواهیم شد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وظیفه اصلی خود را معماری فرهنگی می‌داند. ما در این زمینه چندان موفق نبودیم.

ناصری‌پور در ادامه گفت:  مهمترین بخشی که باید به آن ورود کنیم کتاب و کتاب‌خوانی است. در این حوزه سازمان کارهای خوبی انجام داده که به معنای آن نیست که کار بی نقص و اشتباه است. کتابخانه سازمان فقط جایی برای خواندن کتاب نیست. ما باید طرح فرهنگی خود را بر اساس مناسبات کشور خود عملی کنیم. «طرح تهران شهر دوستدار کودک» از جمله این اقدامات است که در آینده اجرا خواهد شد‌.

معاون فرهنگی شهرداری تهران در ادامه گفت: مظلوم‌ترین همکاران ما در سازمان، کتابدارن هستند و باید برای این عزیزان اقداماتی انجام شود تا به لحاظ شغلی شرایط بهتری داشته باشند. در بین کارهای انجام شده در سال پیش با بررسی‌های انجام شده  خدمات ارزنده‌ای ارائه شده است و نمونه این خدمات را در جای دیگری ندیده‌ایم.

انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها