امام جمعه شاهرود:

مدل بسیجی الگویی موفق برای همه عرصه‌هاست

امام جمعه شاهرود گفت: مدل بسیجی الگویی موفق برای همه عرصه‌هاست؛ چه در زلزله اخیر و چه در جنگ سوریه و چه در میدان‌های مختلف علمی و فرهنگی؛ لذا باید نوجوانان روحیه بسیجی را همیشه در خود حفظ کنند.
کد خبر: ۲۶۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 05December 2017
مدل بسیجی الگویی موفق در همه جا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام صادق (ع) و هفته وحدت که به همت واحد پیشگام علامه حلی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در دبیرستان علامه حلی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: دو عنصر ورزش و تحصیل علم (نه فقط خواندن اصطلاحات علمی) مهم و ارزشمند هستند و مقام معظم رهبری جوانان را به پرداختن به این موارد توصیه کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه پیامبر به کودکان سلام می‌کردند، افزود: نقش نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار است و این مبارزات در دفاع مقدس با شهادت نوجوانان بسیاری که شاخص آن‌ها شهید فهمیده بود تداوم پیدا کرد.

امینی خاطر‌نشان کرد: یکی از جا‌هایی که با حضور نوجوانان و جوانان مسیر انقلاب پیش رفت کرد مبارزه با داعش بود که با رشادت‌های مدافعان حرم و نقش به‌سزای سردار سلیمانی خطرات زیادی را از کشور دور کرد.

وی تاکید کرد: مدل بسیجی الگویی موفق برای همه عرصه‌هاست؛ چه در زلزله اخیر و چه در جنگ سوریه و چه در میدان‌های مختلف علمی و فرهنگی؛ لذا باید نوجوانان روحیه بسیجی را همیشه در خود حفظ کنند.

امام جمعه شاهرود با تجلیل و تکریم شهدا متذکر شد: حفظ جایگاه شهدا بسیار مهم است و باید همیشه شکرگزار این فداکاری‌ها و رشادت‌ها بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار